Vognpose og annet utstyr

Babypie

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Endelig har vi bestilt vogn! Yay :D
Men så skal vi skaffe litt ekstrautstyr, blant annet vognpose og er nysgjerrig på hva dere andre har valgt. Noen anbefalninger? Evt tips til poser man bør styre unna? :p

Hva har dere ellers til vognen?
 
Jeg skal ha easygrow grandma da den bare er helt nydelig ❤️ I tillegg kan dundynen taes ut så den er brukervennlig hele året :)
 
Vi har kjøpt voksi pose city utgaven. Så bestilte vi koppholde og stelleveske til vognen. Og regntrekk. :)
 
Har en Voksi Classic. Tåler ikke dun selv, så vil ikke ha dunpose. Da er voksi classic i ull det beste alternativet føler jeg :)
 
Skal ha Risarosa. Synes den er sååå søt! Og lammeskinn under den. Regntrekk er kjekt og myggnetting med uvbeskyttelse. Min vogn kommer med flaskeholder så det er i orden her :) Mulig du trenger "veskeklips" til stellebaggen, avhengig av hvilken du har valgt. Vognleke (er jo et must hehe). Vurderer også sånn "muffe" til å ha på styret. Jeg eeeelsker stæsj hehe..
 
Her blir det Voksi urban som vognpose. I tillegg blir det myggnetting og regntrekk, stellebag, og sånn kopp-/flaskeholder med lomme til mobil/lommebok/stæsj. Også må vi gå til innkjøp av sånn vognlekedings ;)
 
Jeg er veldig fan av easygrow. Har en vognpose fra før til storegutt, kjøpt en til bilsetet men vurderer en til da storegutt fortsatt sover i bhg. Vurderer wasygrow nature eller grandma utgaven veldig fine begge to;)
 
Kjøpte tinkafu sin rosa diamant :D ❤️ ull pose! Elsker den, å gleder meg vilt til å bruke den ;) det blir så gøy! Håper vi får en fin kald og tørr vinter. Så vi kan trille uten storm trekk å vise frem den fine posen ☺️
 
Vi har Voksi urban, den er genial! (Utseende spiller ingen rolle for oss, men funksjonalitet er viktig.)
Den kan brukes lenge, og er god og varm. :)

Vi kjøpte koppholdere og oppbevarings-dings i begynnelsen, men fant fort ut at det stort sett ikke blir brukt.
Myggnetting og regntrekk er alt vi har hatt bruk for. :)
Nå til vinteren slenger vi oppi saueskinn også.
 
Jeg har Voksi Urban. Veldig fornøyd :)
 
Vi har Voksi Urban og en saueskinnspose som er i familien :) stelleveska har egen hank til vognunderstellet, så trenger ikkje kroker eller slikt :)
 
Vi har voksi classic (har et hat-forhold til den :D så den er reservepose), vi har også voksi urban og voksi city. Elsker city'en.. Mangler ikke poser foråsiesånn!! :D
 
Velg dun, sats på kjente merker, og styr unna fleece, puster ikke blir bare klamt, som fører til at barnet blir vått og kaldt.

Selv har jeg voksi urban pose samt odenwalder. liker best oldenwalder da den er mykere og mer praktisk, utenom forlengerdelen som bare brettes under posen, så det "går ikke" på nyfødt i bagdelen. føler det blir så klumpete.
 
Vi har kjøpt Easygrow Grandma, 2016-modellen. Den er 10 cm lengre enn fjorårets, og får utrolig nok plass i babybagen :D ) Den er sååå myk og god, også er har den 3000 mm vannsøyle (noe min samboer ble veldig overrasket over, for det ser jo ikke sånn ut). Den kan også brukes om våren ved å ta ut dundynen i "fronten" :)
Etter å ha jobbet i barnehage syns jeg Voksi Urban er litt for stiv, men ellers er den jo helt genial.image.jpeg
 
Vi har kjøpt Easygrow Grandma, 2016-modellen. Den er 10 cm lengre enn fjorårets, og får utrolig nok plass i babybagen :D ) Den er sååå myk og god, også er har den 3000 mm vannsøyle (noe min samboer ble veldig overrasket over, for det ser jo ikke sånn ut). Den kan også brukes om våren ved å ta ut dundynen i "fronten" :)
Etter å ha jobbet i barnehage syns jeg Voksi Urban er litt for stiv, men ellers er den jo helt genial.Vis vedlegget 199005
Åh, SÅ FIN!! :love017
 
Virker jo som om det står mellom voksi eller easygrow. Får se hva det blir. Jeg er så vinglete for tiden! Kan ikke huske at det noen gang har vært så vanskelig å ta valg før som nå, vet ikke om det er graviditeten eller redsel for å gjøre noe feil :hilarious: Irriterende er det uansett :p
 
Skal ha Risarosa. Synes den er sååå søt! Og lammeskinn under den. Regntrekk er kjekt og myggnetting med uvbeskyttelse. Min vogn kommer med flaskeholder så det er i orden her :) Mulig du trenger "veskeklips" til stellebaggen, avhengig av hvilken du har valgt. Vognleke (er jo et must hehe). Vurderer også sånn "muffe" til å ha på styret. Jeg eeeelsker stæsj hehe..
Takk for tips!
Kan hende det er et dumt spørsmål, men bør man ha madrass i vognen eller holder det med f.eks. lammeskinn?
Har ikke landet på stellebag enda, men om jeg kjøper samme merke som vognen så skal det vel ikke være nødvendig eller?
 
Vi har Voksi urban, den er genial! (Utseende spiller ingen rolle for oss, men funksjonalitet er viktig.)
Den kan brukes lenge, og er god og varm. :)

Vi kjøpte koppholdere og oppbevarings-dings i begynnelsen, men fant fort ut at det stort sett ikke blir brukt.
Myggnetting og regntrekk er alt vi har hatt bruk for. :)
Nå til vinteren slenger vi oppi saueskinn også.
Ja, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke koppholder så mye at det er verdt å kjøpe :) Regntrekk, myggnetting og sauseskinn derimot er nok ikke så dumt! Hva slags har du kjøpt?
 
Back
Topp