Hva velger dere her? Er så mye forskjellig, og har virkelig ikke sjangs til å bestemme meg. Materiale, tykkelse etc? Hva passer best når vi får i september? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde heller ikkje til førstemann, men lurer litt på å kjøpe bilstolpose no. Tenker det tar litt lenger tid å gå ute/komme seg i bilen når en har en på 2 år i tillegg? Men funka bra med pledd også, så får sjå.. Kanskje vi ønsker oss med besteforeldreHar en voksipose og en pose fra ticket to heaven etter eldste som vi veksler på å bruke i vogna. Brukte ikke bilstolpose sist, og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det nå heller.
Hadde heller ikkje til førstemann, men lurer litt på å kjøpe bilstolpose no. Tenker det tar litt lenger tid å gå ute/komme seg i bilen når en har en på 2 år i tillegg? Men funka bra med pledd også, så får sjå.. Kanskje vi ønsker oss med besteforeldre![]()
Blir de varme de posene? Har aldri sett slike og tenker da på om jeg må stoppe bilen og åpne posen når bilen har blitt varm?Vil virkelig anbefale dere å vurdere bilstolpose nå som vi venter høstbarn. Mye og tykke klær er livsfarlig: http://www.aftenposten.no/bil/Tykke-klar-reduserer-sikkerheten-6804b.html
Blir de varme de posene? Har aldri sett slike og tenker da på om jeg må stoppe bilen og åpne posen når bilen har blitt varm?
Er det jeg har tenkt på også. Mye sikrere uten alle de klærne og ikke minst enklere [emoji6] Blir nok en sånn på oss ja [emoji4]Tilpasset hva de hadde på seg inni posen etter hvor lang bilturen skulle være. Hadde jo alltid med bilstolen og posen med inn slik at den var oppvarmet, så da hadde de ofte bare på seg en stømpis og ullbody inni, så det ble ikke stort forskjell på den kontra en dyne inne. Bare mye mer praktisk så klart og mer trafikksikkert enn tykke lag med klær eller en løs dyne de sparker av seg.
Hvor kjøpte du de?? Så fineVis vedlegget 224327 Vis vedlegget 224328 Jeg har kjøpt en easygrow lite til sensommer og en dunpose til høst/vinter. Fikk begge billig så da ble det slik![]()
Sender deg linker, den ene plassen hadde de ikke samme fargen igjen til 50%, men de har den på barnas hus, babyshop osv.Hvor kjøpte du de?? Så fine![]()