Vognpose/bilsetepose?

Studinepetrine

Flørter med forumet
Septembergull'17
Hva velger dere her? Er så mye forskjellig, og har virkelig ikke sjangs til å bestemme meg. Materiale, tykkelse etc? Hva passer best når vi får i september? :):)

Voksi bilstolpose
Easygrow vinterpose til vogna på vinteren, og easygrow lite på vår/høst. Trenger ikke kjøpe nytt til jr, veldig deilig :)

Har en voksipose og en pose fra ticket to heaven etter eldste som vi veksler på å bruke i vogna. Brukte ikke bilstolpose sist, og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det nå heller.

Har en voksi move etter storebrødrene som er født på samme årstid, den har jeg letet opp til minstegutta pluss at jeg har kjøpt en til. Og så har jeg kjøpt 2 voksi city til vogna.

Har en voksipose og en pose fra ticket to heaven etter eldste som vi veksler på å bruke i vogna. Brukte ikke bilstolpose sist, og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det nå heller.
Hadde heller ikkje til førstemann, men lurer litt på å kjøpe bilstolpose no. Tenker det tar litt lenger tid å gå ute/komme seg i bilen når en har en på 2 år i tillegg? Men funka bra med pledd også, så får sjå.. Kanskje vi ønsker oss med besteforeldre :)

Hadde heller ikkje til førstemann, men lurer litt på å kjøpe bilstolpose no. Tenker det tar litt lenger tid å gå ute/komme seg i bilen når en har en på 2 år i tillegg? Men funka bra med pledd også, så får sjå.. Kanskje vi ønsker oss med besteforeldre :)

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det gjør det kanskje. Kanskje vi må vurdere bilstolpose alikevel.. sist brukte vi en ulldress med pledd over og det fungerte egentlig bra, men vi var jo ikke lenge ute av gangen. Kan nok bli lengre utetid med en toåring i tillegg som du skriver.. :)

Har bilstolposen til voksi. Seriøst det beste kjøpet til førstemann! Brukte den også i vogna den første vinteren:)

Jeg vurdert Nordlys vognpose med lammeskinn, noen som har erfaring med den?

Blir de varme de posene? Har aldri sett slike og tenker da på om jeg må stoppe bilen og åpne posen når bilen har blitt varm?

Tilpasset hva de hadde på seg inni posen etter hvor lang bilturen skulle være. Hadde jo alltid med bilstolen og posen med inn slik at den var oppvarmet, så da hadde de ofte bare på seg en stømpis og ullbody inni, så det ble ikke stort forskjell på den kontra en dyne inne. Bare mye mer praktisk så klart og mer trafikksikkert enn tykke lag med klær eller en løs dyne de sparker av seg.

Hadde bilstolpose sist og, veldig kjekt på vinteren og kald bil!
Har og voksipose etter storesøster!

Tror det kan bli gull å ha her når det blir stressende morgener med levering både i barnehage og skole! Det å slippe å kle på lille tulla da, bare slenge hun oppi i pysjen og heller konsentrere seg om de viltre storebrødrene kan nok spare meg for mye tid! Og ikke minst at det er mer trafikksikkert enn for mye klær :)

Tilpasset hva de hadde på seg inni posen etter hvor lang bilturen skulle være. Hadde jo alltid med bilstolen og posen med inn slik at den var oppvarmet, så da hadde de ofte bare på seg en stømpis og ullbody inni, så det ble ikke stort forskjell på den kontra en dyne inne. Bare mye mer praktisk så klart og mer trafikksikkert enn tykke lag med klær eller en løs dyne de sparker av seg.
Er det jeg har tenkt på også. Mye sikrere uten alle de klærne og ikke minst enklere [emoji6] Blir nok en sånn på oss ja [emoji4]

IMG_6204.JPG IMG_6205.jpg Jeg har kjøpt en easygrow lite til sensommer og en dunpose til høst/vinter. Fikk begge billig så da ble det slik :P

Back
Topp