Vognmodus

Vi har fått emmaljunga mondial av mine besteforeldre. Er veldig fornøyd med den og liker at den har praktiske funksjoner og god plass.

Her har vi sett på vogner, og jeg står fast på emmaljunga edge duo. Blir nok den om jeg ikke forelsker meg i noe annet, vi har enda ikke kjøpt (Bare 16+4) emmaljunga kommer også med nye modeller i august sa de i butikken, så mulig vi venter til 2016 modellene er i butikk :)

Har en simo kombivogn fra før, men den skal jeg selge for en bililg penge. Veldig fin med bagdel, sportsdelen er ikke noe særlig på den. Får ikke noe god sittestilling. Dessuten veldig tung og tar mye plass. Har egentlig ikke tenkt så mye på dette med vogn, men nå måtte jeg på nett å se litt ... å hjelpe meg for en jungel.. hahah.. mye har skjedd på 5 år gitt.. :wtf Synes baby jogger elite ser veldig bra ut dog!

Vi står mellom Simo Kombivogn og Emmaljunga Duo Combi. Simo-bagen er litt lengre men smalere enn Emmaljunga, men så kan vi kjøpe understell til Emmaljunga som er litt høyere og det tenker jeg er en fordel siden vi er så høye begge to.

Vi har satt av en dag i juni til Sverige-tur hvor vi har tid til å teste ut litt i butikken :happy:

Back
Topp