vognmaset :P

Ja :) for jeg skal ha mondial eller edge :) er visst ikke no særlig forskjell på baggene men city crossen er vosst litt smalere, eller virkere smalere pga enden er visst litt anderlefes enn på mondialen og edge. Men edge og mondial sin bag er like store :) mondial de lux er alle er ganske stort hvitt område og det er upraktisk for meg med hvitt når jeg har to barn fra før ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Blir edge duo, farge dallad her:) med classic chrome understell:)
 
Vi har emmeljunga city cross fra førstemann, og er og har vært utrolig fornøyd med den vogna..
 
Blæ! etter mye om og men hadde jeg endelig bestemt meg for vogn, og dro for å bestille! Da viser det seg at den ikke er leveringsklar for ca uke 7!!! Det er jo krise, termin er jo i uke 9! Blæ... Trudde ikke jeg var såå seint ute?? :(
 
Blæ! etter mye om og men hadde jeg endelig bestemt meg for vogn, og dro for å bestille! Da viser det seg at den ikke er leveringsklar for ca uke 7!!! Det er jo krise, termin er jo i uke 9! Blæ... Trudde ikke jeg var såå seint ute?? :(
Hvilken vogn?

Her vet jeg det tar 2mnd. Så vi bestiller i desember tenker jeg. Så vi har den i februar
 
Vi bestilte Emmaljunga Mondial Duo Combi og får den ikke før i første halvdel av januar. Skal ha Azerite Leatherette :) Men er jo lang ventetid på Emmaljunga generelt..
 
Vi bestilte Emmaljunga Mondial Duo Combi og får den ikke før i første halvdel av januar. Skal ha Azerite Leatherette :) Men er jo lang ventetid på Emmaljunga generelt..
Ja, forsto det sånn at alle leverandører av emmaljunga i hele Skandinavia bestiller fra samme lager, så er det tomt blir det tomt for alle! Lønner seg absolutt å bestille nå om man skal ha vogn klar til februar tror jeg:)
 
Back
Topp