vognmaset :P

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
nå kommer enda mer vogn mas men vogn o.l. er jo dyre ting og kjøpe og jeg håper ikke jeg angrer meg når vågnen er kjøpt.. så hvilken vogn skal dere ha? noen som har prøvd å kjøpe pakker med vogn som denne http://www.jollyroom.no/produkter/brio-smile-2014-svart-bag-primo-base som pakkepris! nå er det jo 15 % på alt på jollyroom... noen som har brio og er fornøyd? evnt hvilken brio modell? jeg er avhengig av å trille opp bakken på snø vil ha litt plass til matvarer da vi ikke har bil slik at jeg kan legge det tyngste under.. ellers vurderer jeg emmaljunga city cross ! men de kan man jo ikke bestille fra slike sider da.. noen som vett om når de selger ut fjordårets modellel til emmaljunga om de gjør det ? :)

Hadde bestemt meg tidleg for ka vogn eg ville ha, so den har stått klar si eg va 14 veke på vei.... ;)
For meg passa da best med ei sportsvogn, me bur på bondelandet med smale og svingete veiar. Har gått for TFK joggster twist og trur eg kjem te å vèr fornøyd med den :) Har ikkje erfaring med sånne pakketilbud, men Brio e vel ei godt likt vogn :)

Tfk joggster twist her i gården også. Kjøpte den til storesøster og har vært fornøyd med den. Kommer til å kjøpe søskenvognen i samme variant også da jeg skal gå hjemme med to småttiser.

nå kommer enda mer vogn mas men vogn o.l. er jo dyre ting og kjøpe og jeg håper ikke jeg angrer meg når vågnen er kjøpt.. så hvilken vogn skal dere ha? noen som har prøvd å kjøpe pakker med vogn som denne http://www.jollyroom.no/produkter/brio-smile-2014-svart-bag-primo-base som pakkepris! nå er det jo 15 % på alt på jollyroom... noen som har brio og er fornøyd? evnt hvilken brio modell? jeg er avhengig av å trille opp bakken på snø vil ha litt plass til matvarer da vi ikke har bil slik at jeg kan legge det tyngste under.. ellers vurderer jeg emmaljunga city cross ! men de kan man jo ikke bestille fra slike sider da.. noen som vett om når de selger ut fjordårets modellel til emmaljunga om de gjør det ? :)
Venninnen min er veldig fornøyd med brio smile sol hun kjøpte til nr 2 nå. Har selv en emmaljunga duo Edge. Veldig fornøyd bortsett om jeg skulle ha samme vogn nå ville jeg valgt er annet understell

Jeg blir å bestille TFK joggster III med multi x bag, sykkelfeste, trekk ol.. fra kiddies24 i Tyskland... Syntes det er veldig mye å spare på pakke derfra...
De selger mange flere vognmodeller enn TFK.. Har du sett der innpå?

Lurer også på dette med salg/fjorårsmodeller.. Noen som vet om de kommer på salg, Evt når?

Jeg blir å bestille TFK joggster III med multi x bag, sykkelfeste, trekk ol.. fra kiddies24 i Tyskland... Syntes det er veldig mye å spare på pakke derfra...
De selger mange flere vognmodeller enn TFK.. Har du sett der innpå?

Lurer også på dette med salg/fjorårsmodeller.. Noen som vet om de kommer på salg, Evt når?
Vi bestilte også derfra. Mye å spare!!!

Me har kjøpt tfk joggster twist og ei brukt emmaljunga city cross. City cross er ei lett og god vogn visst du ikkje vil ha 3- hjuling :-)
Har inntrykk av at brio sin bag kanskje er litt liten. Såg vertfall sånn ut på den happy vogna eg kikka på, men eg har ingen erfaring med den.

Lykke til med valget av vogn, er ikkje enkelt og bestemma seg ;-)

Jeg har kjøpt Berlin 2Me kombivogn fra Jollyrom.
Vet ikke om den er noe bra. Får bare vente å se :)

Jeg har kjøpt Berlin 2Me kombivogn fra Jollyrom.
Vet ikke om den er noe bra. Får bare vente å se :)
Vis det ersamme oplegg som 4me så var ikke jeg så fornøyd hadde den te førstemann endte med at jeg ga den bort og lånte vognen etter lillebroren min på 1år eldre hartan skater var fornøyd med den da utenom at sportdelen er litt kort i ryggen !;)

Har etter mye om og men bestemt meg for emmaljunga mondial :) ikke de lux. Også med er annet ubderstell som gjør vognen lettere. Er understell som veier og ikje selve vognen :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har etter mye om og men bestemt meg for emmaljunga mondial :) ikke de lux. Også med er annet ubderstell som gjør vognen lettere. Er understell som veier og ikje selve vognen :)

vist jeg skal ha emmaljunga blir det citycross sin .. fordi den er enkel og trille og tar mindre plass ;) og jeg har hørt fra mange at den er bedre/lettere og trille :D

vist jeg skal ha emmaljunga blir det citycross sin .. fordi den er enkel og trille og tar mindre plass ;) og jeg har hørt fra mange at den er bedre/lettere og trille :D
Det er visst ikke tilfelle for jeg var der i går og de forklarte. Det kommer helt an på hvilket understell man velger :)

Det er visst ikke tilfelle for jeg var der i går og de forklarte. Det kommer helt an på hvilket understell man velger :)

Åja ;) men jeg liker veldig godt city cross sin så blir evnt den :p mindre plass tar den ihvertfall jeg som er avhengig av å ta bussen og går mye er det viktig at vognen ikke er alt for stor. er ikke så redd for liten plass i baggen heller .. pleier og få små barn jeg ... også har man jo sportdelen etterpå tviler på ungen vokser ut av baggen før man kan bruke sporsdelen det hadde værtfall førstemann langt fra gjort når han gikk over på sportdelen :)

Ja :) for jeg skal ha mondial eller edge :) er visst ikke no særlig forskjell på baggene men city crossen er vosst litt smalere, eller virkere smalere pga enden er visst litt anderlefes enn på mondialen og edge. Men edge og mondial sin bag er like store :) mondial de lux er alle er ganske stort hvitt område og det er upraktisk for meg med hvitt når jeg har to barn fra før ;)

Back
Topp