Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin den var! Nydelig til den grå vognaVis vedlegget 188240
Sånn ser den ut til den grå vogna mi <3
Kjempefin altså! Men såg at hun hadde lagt ut at hun ikke tok imot nye bestillinger før i oktober? Vet du om hun har kommet ajour, eller gjelder det enda?
Det gjelder nok nå!Kjempefin altså! Men såg at hun hadde lagt ut at hun ikke tok imot nye bestillinger før i oktober? Vet du om hun har kommet ajour, eller gjelder det enda?![]()
Denne tenker jeg også bestille, med mindre jeg finner en annen jeg liker bedreHvilken har du/vurderer du å kjøpe? Send gjerne link! Jeg har lyst på noe heklet med ugler, men liker også godt sebra sine med elefanter, så tror jeg skal bestille den: Vis vedlegget 188231
Få se din(e)?Bestiller gjerne fra privatpersoner om jeg finner noe jeg liker.
Så fin!
Fikk det i gave, men tror det er fra princessSå fint det blehvor er sengetøyet fra?
Neida, det er jo ikke noe en MÅ ha selvfølgelig, men litt koselig er det joIkke kjøpt her og kommer nok ikke til å kjøpe heller![]()
Ja koselig er detNeida, det er jo ikke noe en MÅ ha selvfølgelig, men litt koselig er det jo![]()