Hvilket mønster bruker du??Jeg planlegger å hekle selv har allerede heklet til noen venninner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket mønster bruker du??Jeg planlegger å hekle selv har allerede heklet til noen venninner
Åå, de er også veldig fine! og tidløse!Ja koselig er det Fikk et sånn sølvhjerte til dåpen til nr 2, det hang jeg på vognen hennes
Ja synes og de er fine. Bare så synd jeg ikke er så flink med sølvpussenÅå, de er også veldig fine! og tidløse!
Jeg har ikke brukt mønster... Bar funnet bilde på nett, og hermet
Vis vedlegget 188761
Kjøpte nylon trå fra sparkjøp som jeg tredde den på, den er veldig slitesterk og kjøpte klyper både på eBay og på søstrene greneKjempefine!
Kan jeg spørre om hva du har "tredd" de på? Garn/strikk etc? Og hvor du fant klyper for å feste med i endene? Lagde et slikt selv en gang med heklede dyr men slet med monteringen...
Kjøpte nylon trå fra sparkjøp som jeg tredde den på, den er veldig slitesterk og kjøpte klyper både på eBay og på søstrene grene
Søkte på pacifier clipTakk for tips! Da skal jeg se om jeg finner noen på eBay som rekker å komme i tide hva søkte du på?
Vis vedlegget 188239
Dette er min