Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin den var! Nydelig til den grå vogna Har vært inne på Instagram og kikket gjennom alle bildene hennes, spørs om ikke jeg må bestille vognpynt fra henne til snuppene mine! Hvor mye kostet den?Vis vedlegget 188240
Sånn ser den ut til den grå vogna mi <3
Kjempefin altså! Men såg at hun hadde lagt ut at hun ikke tok imot nye bestillinger før i oktober? Vet du om hun har kommet ajour, eller gjelder det enda?Vis vedlegget 188239
Dette er min
Det gjelder nok nå! hun har en haug av bestillinger fikk jeg nettopp viteKjempefin altså! Men såg at hun hadde lagt ut at hun ikke tok imot nye bestillinger før i oktober? Vet du om hun har kommet ajour, eller gjelder det enda?
Denne tenker jeg også bestille, med mindre jeg finner en annen jeg liker bedreHvilken har du/vurderer du å kjøpe? Send gjerne link! Jeg har lyst på noe heklet med ugler, men liker også godt sebra sine med elefanter, så tror jeg skal bestille den: Vis vedlegget 188231
Få se din(e)? Bestiller gjerne fra privatpersoner om jeg finner noe jeg liker.
Så fin! Kan jeg spørre hvor den er fra?
Tror det var 300-400kr inkl fraktSå fine Hva betalte du?
Fikk det i gave, men tror det er fra princessSå fint det ble hvor er sengetøyet fra?
Neida, det er jo ikke noe en MÅ ha selvfølgelig, men litt koselig er det joIkke kjøpt her og kommer nok ikke til å kjøpe heller
Ja koselig er det Fikk et sånn sølvhjerte til dåpen til nr 2, det hang jeg på vognen hennesNeida, det er jo ikke noe en MÅ ha selvfølgelig, men litt koselig er det jo