Vognkjøp

Her blir det stokke trailz :) har kjøpt understell og sittedel billig på finn. Så no håper eg å finne en bagdel billig på finn også. Men uansett om vi må kjøpe den ny, så kommer vi billig unna framfor en ny :)

Kan jeg spørre hva dere havner på cirka?:)
 
Vist vi må kjøpe ny bagdel kommer vi i 8000. Den eg kjøpte på finn var kjøpt i september. Så rimelig ny og lite brukt. Så fornøyd med kjøpet :)

Så deilig:) Bare å glede seg til lille kommer nå ja!
 
Noen som vet om man kan bruke ulik farge på bagdel og sportsvogndel til Emmaljunga city cross vogn?
 
Vi har 3vogner etter vår datter på 4. Men har kjøpt duobag nå utenom til simo kombi understellet :) Så har vi mountain urban jungel 2011 modellen(som er lengre i rygg og større enn de nye) og den har jeg og nå kjøpt baby bag til også. Så har vi en vogn som vi kun bruker hjemme her, en simo classic exklusiv ;-)
 
Vi kjøpte Bugaboo Buffalo 16.mars. Den skulle ha 4-6 ukers leverings tid. For et par dager siden tikket det inn en sms om at den var kommet nå! Hurra!:)
 
Ble Bugaboo sin. Likte den siden den kan gjøres om til enkeltvogn hvis jeg bare er ute med den ene ungen
Det er veldig lurt, vi har enkelt vogn etter store søster, så den kommer vi til å beholde! Litt rart å kalle henne store søster, den lille jenta mi er bare 10,5 mnd!
 
Det er veldig lurt, vi har enkelt vogn etter store søster, så den kommer vi til å beholde! Litt rart å kalle henne store søster, den lille jenta mi er bare 10,5 mnd!
Samme her, her blir storebror 15 måneder etter påske:)
 
Back
Topp