Vognkjøp

Hvilken vogn? Her blir det bugaboo buffalo :) klarer bare ikke helt å bestemme oss for farge. Grå eller petrol blue :)

Forelsket meg i den selv og den grå. Samtidig er jo nesten alle vognene grå for tiden..
Sett også på Britax go next i grå ;)
Men Bugaboo har vært favoritten hele veien :)
 
Skal kjøpe på onsdag :D
Samme her. :) Hvis jeg greier å ta en beslutning noen gang da.

Det står mellom Bugaboo Cameleon3 Classic+ i grått eller blått, Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Var innom en butikk i dag for å se litt mer ordentlig på dem, for å kanskje kunne eliminere noen. Men likte dem alle tre ganske godt, så dette blir veldig vanskelig. Har brukt kvelden på å lage en tabell med forskjellige egenskaper/finesser, hvor jeg sammenligner de tre vognene med hverandre, så kanskje jeg vil få litt bedre oversikt.

Jeg har en liten følelse av at det kan bli Buffalo, selv om jeg elsker utseendet på den nye special edition-Cameleon'en, og Stokke sin har jeg kanskje bare hørt for få omtaler om.
 
Har kjøpt søskenvogn nå rett og slett fordi den jeg har hatt mest lyst på skulle stige i pris fra mandag. Og fikk ett godt tilbud på den
 
Jepp, hatt den i snart 1 mnd, ble kjøpt pga salg:p
 
Samme her. :) Hvis jeg greier å ta en beslutning noen gang da.

Det står mellom Bugaboo Cameleon3 Classic+ i grått eller blått, Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Var innom en butikk i dag for å se litt mer ordentlig på dem, for å kanskje kunne eliminere noen. Men likte dem alle tre ganske godt, så dette blir veldig vanskelig. Har brukt kvelden på å lage en tabell med forskjellige egenskaper/finesser, hvor jeg sammenligner de tre vognene med hverandre, så kanskje jeg vil få litt bedre oversikt.

Jeg har en liten følelse av at det kan bli Buffalo, selv om jeg elsker utseendet på den nye special edition-Cameleon'en, og Stokke sin har jeg kanskje bare hørt for få omtaler om.

Jeg har kjøpt cameleon 3, den er veldig fin og lett:) elsker den. Fikk veldig god hjelp og fant ut at dette var den rette vognen for meg. Var også i tvil mtp buffalo, men den ble for tung for meg, skal ikke gå så lange turer og Cameleon er flott vogn som jeg fint kan gå f.eks: rundt Stokkavannet med:) den har litt lite oppbevaringsplass under vognen, samme med buffalo (like store) men jeg skal jo ha stellebag, så er ikke et stort problem synes jeg:) lykke til med valget, jeg også slet veeeeldig:)
 
Nei eg hadde vogn trodde eg men no er den solgt :p så venter bare på å få spart opp nok til å kjøpe bugaboo donkey, sku ønske eg hadde pengene klare til onsdag! Siden då kunne eg kjøpt donkey mono og brukt gavekortet seinere på søskensetet til donkey :p og dermed fått flett ny vogn for det samme som de brukte går for på finn.no :p menmen :)
 
Forelsket meg i den selv og den grå. Samtidig er jo nesten alle vognene grå for tiden..
Sett også på Britax go next i grå ;)
Men Bugaboo har vært favoritten hele veien :)

Ja grå er kanskje litt kjedelig men også nøytral. Vi tenkte også på britax go next men likte ikke utsene når jeg såg den i butikken. Så bli buffallo her. Ville vente med å kjøpe den da det aldri er tilbud på den vogna. Men får jo gavekort på 2000kr så må nesten slå til nå :)
 
Samme her. :) Hvis jeg greier å ta en beslutning noen gang da.

Det står mellom Bugaboo Cameleon3 Classic+ i grått eller blått, Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Var innom en butikk i dag for å se litt mer ordentlig på dem, for å kanskje kunne eliminere noen. Men likte dem alle tre ganske godt, så dette blir veldig vanskelig. Har brukt kvelden på å lage en tabell med forskjellige egenskaper/finesser, hvor jeg sammenligner de tre vognene med hverandre, så kanskje jeg vil få litt bedre oversikt.

Jeg har en liten følelse av at det kan bli Buffalo, selv om jeg elsker utseendet på den nye special edition-Cameleon'en, og Stokke sin har jeg kanskje bare hørt for få omtaler om.

Ja er ikke noe lett valg. Sliter selv med å velge farge. Grå eller petrol blue. Camelon går det an å få kjøpt brukt brukt på finn men synes hjula framme er for små. Tenkte først stokke før jul men følte den ble for byas. Bor på vestlandet så må ha en som er god å gå med. Så buffalo i butikken og falt helg for den. Tenkte også emmajunga men den er så tung. Inn og ut av bilen.
 
Har en Bugaboo Cameleon3 limited edition fra før :)

Setter ikke på bagdelen før i slutten av mai/starten av juni.
 
Barnas hus har mange tilbud på onsdag. Noen varer hele dagen andre fra kl 18. Men kun for medlemmer :)

Hvor står d at d kun er for medlemmer?:) Fikk inntrykk at d var i alle butikkene uavnhengig om man er medlem eller ikke, bare at medlemmene fikk mail om hvilke tilbud d gjaldt i går:p
 
Skal kjøpe på onsdag står mellom Stokke trailz og bugaboo buffalo. Tror det blir den siste. Selv om jeg liker dempingen bedre på Stokke. Tror jeg vil ha buffalo i offwhite eller grå
 
Hvor står d at d kun er for medlemmer?:) Fikk inntrykk at d var i alle butikkene uavnhengig om man er medlem eller ikke, bare at medlemmene fikk mail om hvilke tilbud d gjaldt i går:p

Sikkert bare jeg som har misforstodt. Trudde det bare gjalt medlemmer siden det bare vi som vite hvilken tilbud.
 
Back
Topp