Vogner

Det går ann å låse de svingbare ja. Har selv kjøpt emmaljunga; men endte på edge istede. Men det er samme understell. Sto mellom classisk med 4 faste eller s air. Har huns og skal gå mye. Fordelen med 4 faste er at den blir ekstra robust med tanke på vinter, men var veeldig behagelig å slippe å vippe vognen når man skal svinge! Har du prøvd begge?
Har bare prøvd litt i butikk, men tenker gjerne jeg tar faste da . Vi bor ikke i byen, så gjerne litt bedre med faste på humpete veier. Har god tid enda tenker ikke å bestille før i August :)

Har enmaljunga mondial de luxe :) Eneste minuset med den er at den tar stor plass i bilen og at hvis man bruker selene på sportsdelen så er det ikke all verdens å gå på på lengde på babyen.

Vi skal ha emmaljunga mondial delux, men vil ha sort city understell. Er veldig usikker om vi skal ha med svinghjul eller ikke. Noe som har tips? Tenker at jeg vil gå lange turer, det går sikkert an å låse svinghjul. Noen med erfaring? :)
Er ikke på dette forumet, men kom over tråden. Jeg hadde enmaljunga Edge duo med 4 låste hjul og syntes det var fantastisk og det å vippe når man svinger er ikke noe problem når de ligger i dypvogn (da er babyen fortsatt lett :p ) ... Men! Så kjøpte jeg meg babyjogger med svingbart hjul og nå som snuppa er 2 år er det helt fantastisk å ha svingbare hjul. Har prøvd å låse forhjulet et par ganger, men det er så tungvint å vippe når hun er så stor :p så hvis du har planer om å bruke enmaljungaen helt til du ikke skal bruke vogn lenger anbefaler jeg svingbare hjul :p

Har enmaljunga mondial de luxe :) Eneste minuset med den er at den tar stor plass i bilen og at hvis man bruker selene på sportsdelen så er det ikke all verdens å gå på på lengde på babyen.

Har også denne og samme "problem" som deg. Trodde bare det var jeg som ikke fikk til de selene, men da er den vel sånn. Ellers kjekk vogn

Denne har jeg også sett på

Den er jo EGENTLIG veldig fin :-) Og man kan snu den begge veier, det kan man jo ikke med f eks tfk sin vogn :-/ Vi skulle først kjøpe helt ny vogn hos forhandler men å betale 13 tusen når de selges for halv pris på finn blir litt å kaste penger ut vinduet syns jeg :-) Hvertfall når det finnes de som gjerne har brukt bag del i 3-4 mnd også ikke brukt sportsvogn i det hele tatt :-)

Størrelsen er vel største forskjellen, men ja de er ganske like:)
Er det ergonomisk sittedel på den også? Det er hovedgrunnen til at jeg vil ha super viking :-)

Den er jo EGENTLIG veldig fin :-) Og man kan snu den begge veier, det kan man jo ikke med f eks tfk sin vogn :-/ Vi skulle først kjøpe helt ny vogn hos forhandler men å betale 13 tusen når de selges for halv pris på finn blir litt å kaste penger ut vinduet syns jeg :-) Hvertfall når det finnes de som gjerne har brukt bag del i 3-4 mnd også ikke brukt sportsvogn i det hele tatt :-)

Ja kjempe fin vogn og virker veldig grei siden den kan snus begge veier på sittedelen. Vi tenkte også først ny men har nå vurdert brukt.
Har en Emmaljunga Mondial lux til mellomste på 10 mnd nå og blir nok å beholde den også og kun bruke søskenvogn frem og tilbake til bhg

Dere skal sikkert ha tvillinger?

Ja kjempe fin vogn og virker veldig grei siden den kan snus begge veier på sittedelen. Vi tenkte også først ny men har nå vurdert brukt.
Har en Emmaljunga Mondial lux til mellomste på 10 mnd nå og blir nok å beholde den også og kun bruke søskenvogn frem og tilbake til bhg

Dere skal sikkert ha tvillinger?

Ja det er riktig at vi venter tvillinger :-)

Back
Topp