Vogner

Mammatetresnart

Glad i forumet
Hvilke vogn velger dere?
Jeg kom hjem til en tfk jogger her om dagen. Med bilstol og isofix, kan tru jeg ble glad

Vedlegg

• received_10154062850522165.jpeg
    received_10154062850522165.jpeg
    55,6 KB · Visninger: 53
Har en tfk joggster twist og en emmaljunga city cross etter storebror. Blir nok å bruke begge. Men tfk'n er god på tur pga håndbremsen så blir å bruke den mest på tur tror jeg :)

Har bestilt TFK jogger twist :) svart med svart understell :)

Tror vi blir å gå for Emmaljunga super viking :-) Helt forelsket i den!

Har en TFK Joggster Twist etter forrige, er veldig fornøyd med den så kommer til å bruke den denne gangen også :)

Vi har Emmaljunga Sport classic etter storebror :) det blir å ha den til babyen og. Pluss en gammel Simo-vogn på hytta :)

Tfk joggster twist lite med multi x bag har jeg kjøpt :)

Har Bugaboo Buffalo etter første, men skal nok kjøpe en Bugaboo donkey søskenvogn også. Blir bare 20 mnd mellom dem.

Kjøper ikke vogn før etter sommeren, da kommer stort sett de fleste produsenter med neste årsmodell og farger :)

Vi skal ha emmaljunga mondial delux, men vil ha sort city understell. Er veldig usikker om vi skal ha med svinghjul eller ikke. Noe som har tips? Tenker at jeg vil gå lange turer, det går sikkert an å låse svinghjul. Noen med erfaring? :)

Bugaboo buffalo. Vet ikke hvilken farge enda, bytter mening hver dag :p

Vi skal ha emmaljunga mondial delux, men vil ha sort city understell. Er veldig usikker om vi skal ha med svinghjul eller ikke. Noe som har tips? Tenker at jeg vil gå lange turer, det går sikkert an å låse svinghjul. Noen med erfaring? :)
Det går ann å låse de svingbare ja. Har selv kjøpt emmaljunga; men endte på edge istede. Men det er samme understell. Sto mellom classisk med 4 faste eller s air. Har huns og skal gå mye. Fordelen med 4 faste er at den blir ekstra robust med tanke på vinter, men var veeldig behagelig å slippe å vippe vognen når man skal svinge! Har du prøvd begge?

Spørs hvor du bor.
Har hatt fire faste og veldig greit på grusveier for eksempel.
Nå skal vi for det meste være i byen og da er to svingbare hjul mer praktisk så vi skal ha det, er også det de fleste her rundt har og lettere å være i butikker osv :)

Back
Topp