Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tfk her ogHvilke vogn velger dere?
Jeg kom hjem til en tfk jogger her om dagen. Med bilstol og isofix, kan tru jeg ble glad
Kunne ønske multi x gikk til twinner også.. Elsket min multi xTfk joggster twist lite med multi x bag har jeg kjøpt![]()
Det går ann å låse de svingbare ja. Har selv kjøpt emmaljunga; men endte på edge istede. Men det er samme understell. Sto mellom classisk med 4 faste eller s air. Har huns og skal gå mye. Fordelen med 4 faste er at den blir ekstra robust med tanke på vinter, men var veeldig behagelig å slippe å vippe vognen når man skal svinge! Har du prøvd begge?Vi skal ha emmaljunga mondial delux, men vil ha sort city understell. Er veldig usikker om vi skal ha med svinghjul eller ikke. Noe som har tips? Tenker at jeg vil gå lange turer, det går sikkert an å låse svinghjul. Noen med erfaring?![]()
Spørs hvor du bor.Vi skal ha emmaljunga mondial delux, men vil ha sort city understell. Er veldig usikker om vi skal ha med svinghjul eller ikke. Noe som har tips? Tenker at jeg vil gå lange turer, det går sikkert an å låse svinghjul. Noen med erfaring?![]()