Vogner

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Mye mas fra meg i dag, slikt å gjøre .. :) noen som har erfaringer med mountain buggy vogn? Jeg har hatt tfk men liker ikke så godt utseende , hva skal dere ha og hvorfor ?

Vi har bestemt oss for Basson duovogn. Har ikke prøvd den, men har hørt at den er god. Kan være litt slarkete i understellet, men det får vi se da:)

TFK vognene har kommet dårligst ut i alle tester. Disse 3-hjulingene har vi mange av i barnehagene jeg har jobbet i og nesten samtlige må stå med håndtaket inntil veggen så ikke vognen velter når barnet reiser seg:/ Synes det er skummelt!

Har sett på Emmaljunga også, som har kommet godt ut i tester, men utseende er pittelitt viktig for meg:)
Ville heller ikke ha en vogn med to sånne svingehjul foran, for det er vanskelig å styre på vinterstid!:)

Takk for utfyllende svar. Jeg hadde faktisk basson med første mi. Synes de hvertfall da (ikke sett dem siden) var stilrene vogner uten for mye dill. Hadde tfk sist, og hadde ikke problemer med ustabilitet , derimot likte jeg designet med mange glidelåser og styr dårlig. Jeg vil ha trehjuling, synes de er best å manøvrere :)

Ja de er superdeilige å kjøre!!!:) Ville ha TFK egentlig men ganske teit å sjekke tester, se at de stryker, og kjøpe:P Da måtte det bli en annen:) Synes Basson er superfin og som du sier, stilrene vogner!:) Ikke dyrt heller! Får en startpakke (nr2) på en nettside med: Vogn, sprinkelseng, lekegrind, stellebord, saueskinn, madrass og vognpose til 8000kr!:) Veldig veldig god deal!:)

Jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo. Har hatt den før, og var veldig fornøyd, litt tung er den, men veldig god :)

Ja de er superdeilige å kjøre!!!:) Ville ha TFK egentlig men ganske teit å sjekke tester, se at de stryker, og kjøpe:p Da måtte det bli en annen:) Synes Basson er superfin og som du sier, stilrene vogner!:) Ikke dyrt heller! Får en startpakke (nr2) på en nettside med: Vogn, sprinkelseng, lekegrind, stellebord, saueskinn, madrass og vognpose til 8000kr!:) Veldig veldig god deal!:)

Kor kor??

Takk:-) Me skal bruka vogna som storesøster brukte:-) Den e god som ny:-) Vertfall bagg delen:-) Da e Emmaljunga Duo Combi. Vert veldig fornøyd med den sist gang:-)

Hvordan synes dere easywaljer er? Synes den er så innmari god å trille, men er jo trehjuling?!

Easywaljer er jo så klart easywalker ;-)

Hvordan synes dere easywaljer er? Synes den er så innmari god å trille, men er jo trehjuling?!
Jeg har sett litt på easywalker qtro... Da får jeg stødigheten til 4 hjul, men bevegelighet som 3 hjul :) Men har ikke sett den live så vet jo aldri :)

Har tenkt litt på Emmaljunga Mondial Duo Combi. Kjenner mange som har Emmaljunga og er veldig fornøyd, holdbare er de også. :)
Gjør heller ingenting at de er pene å se på. :p

Kanskje noen her har hatt/har den? Er dere fornøyde? :)

Jeg har sett litt på easywalker qtro... Da får jeg stødigheten til 4 hjul, men bevegelighet som 3 hjul :) Men har ikke sett den live så vet jo aldri :)

Aha de er som firhjuling og ja ;) Gleder meg til å begynne å se på vogner!!

Vi har mountain buggy etter storesøster og jeg ville ikke hatt noen annen vogn.

Mitt inntrykk er at man enten elsker eller hater 3-hjulinger :)

Back
Topp