Vogner

har mye ting etter storesøster <3 så her blir det å bruke dem ting vi kan siden jeg har spart på det.
mang trenger ny seng i hverfall med madrass for det ble kastet sist.
skulle det ha blitt gutt har vi ikke så veldig mye nøytralt så da må man shoppe litt igjen..

Da skriver jeg heller på denne :) Ikke vits med to tråder! ;)

Vi har Bugaboo Cameleon og Mountain Buggy. Sistnevnte kjøpte vi til mini når han begynte med sportsvogn. Kommer muligens til å kjøpe bag til denne også. MB er fantastisk!!!!! :)

Kommer i tillegg til å kjøpe en Simo Duo eller Emmaljunga Mondial til babyen.

Vogndilla <3

Hvordan fungerer mountainen i forhold til stødighet? Mange som sier den velter men jeg har bare positiv erfaring med min tfk. Vil ha mountain nå :)

Jeg synes ikke det. Er veldig glad i den! Men det er selvsagt ikke lurt å henge tung stelleveske, jakker osv på understellet. Da er det bedre å legge jakkene under :)

Men det er nok ikke lurt på noen vogner :p

Vi har Brio Happy Duo. Veldig fornøyd med den og tenker ikke kjøpe ny, med mindre det viser seg at vi må ha tvillingvogn da...

Vi har emmaljunga Edge etter mini, og jeg elsker den!

Det eneste som irriterer meg litt, er understellet. Vi har sportsunderstellet, og når jeg skal bytte styret, er det ikke alltid jeg får festet det..
Men det er jo en bagatell :P

MB sin urban jungle er for meg nesten perfekt som vogn, elsker den! Den er fin og se på, gode lufthjul, lang rygg og tåler høyere vekt enn mange vogner så det passet fint for oss som har en lang unge, den er en drøm å trille både på kjøpesenter, asfalt, ulendt turterreng, grus og snøføre. Den er lett å justere ryggen opp og ned på, slipper glidlåsstyret og bråket som på TfK sin, barna sitter godt og sover godt i den, god kalesje, bra med plass under+ oppbevaringslommer og plass til flaske på handlekurven og koppholder på styret. Superenkel og slå sammen. Det er mange mange flere positive sider!
Og de tre negative sidene etter min mening er at jeg ikke kan ha barnet mot meg når jeg triller, at den blir veldig lang sammenslått, kunne godt tenkt meg håndbrems, men klart meg fint uten:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har en emmaljunga City cross. Fornøyd. Vogna ble kjøpt akkurat da vi begynte med sportsdelen, så baggen ble aldri brukt. Den er derfor som ny :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Noen som har erfaringer med ABC design cobra? Jeg synes den er så fin og har vendbar sittedel. Men har hørt at noer sier den er ustø!

Signerer mamma09+september :) Elsker MB'en!!! :)

Jeg hadde brio happy duo til nr 1, så bytta vi til babytravel amsterdam (3hjul) når Jenta vår ble 7 mnd.
Den er utrolig god å trille :) Men vi kjøpte den i lilla, så blir det gutt må vi jo kjøpe ny, blir det jente så beholder vi den. kjøper bare babybag til den.
Har ikke så stor bil, så blir mest praktisk med vogn som ikke tar mye plass :)

Min søster hadde Urban jungel.. Og den er veldig grei! Blir liten sammenlagt, og enkel å trille. :) Jeg synes også den er god, men heller selv mot firhjuling.

Back
Topp