Vogner

Har Edge duo classic ..den er litt tung for meg . Ønsker meg City cross nå.. men vogna er bare 1,5år så må nok bruke den nå også..
har også scooter, troller og 4me trille..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Jeg lurer på om det blir quinny freestyle! Noen som har erfaring med den? Har mulighet til å kjøpe den brukt (2011 mod), til en BILLIG penge..

Kan du det på buffalo? Jeg er også lita, men kanskje over gjennomsnittet sterk :p prøv de litt i butikken, selv om jeg ikke liker den så er jo ikke det noe fasit for andre.
Kan legge ryggen flatt på buffalo ja, men ikke beina. På brio sin kan en ikke legge ryggen ned..

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg lurer på om det blir quinny freestyle! Noen som har erfaring med den? Har mulighet til å kjøpe den brukt (2011 mod), til en BILLIG penge..

Jeg ville valgt en annen vogn. verre veltepettervogn har jeg ikke vært bort :/

Likte den godt som som bagvogn, men tung og kan velte ja som sportsvogn. MEN pluss at man kan ha vognen MOT seg den første tiden :)

Bebé Confort sin High Trek. Genial vogn! Selges på Babykos.. Bare å Google. Har bilsetet i samme serie. :) Storfornøyd!

Hvilke vogner tenker dere å kjøpe?? Er det sånn at de dyreste alltid er best?

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Du bør velge vogn ut i fra de behovene DU har! Jeg foretrekker Simo eller Brio, de har store gode kalesjer, sittedelen kan vendes begge veier, bra fjering, kjempe god kvalitet og mye annet. Ulempen er at de er litt store, tar f.eks. stor plass sammenslått i bilen. Brio er litt mindre enn Simo, men i Simo har barnet aller best plass!

Har Edge duo classic ..den er litt ting for meg . Ønsker meg City cross nå.. men vogna er bare 1,5år så må nok bruke den nå også..
har også scooter, troller og 4me trille..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)
Elsker å høre andre som har mer enn ei vogn eller to :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har lyst på bugaloo cameleon - er så snerten! Ei vennine har den og er fornøyd :)

Bruker den samme som sist. Simo kombi. Veldig god vogn til turer etc. Ikke noen kjøpesentervogn.

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Elsker å høre andre som har mer enn ei vogn eller to :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Blir fort mange vogner. Selv har jeg ikke mindre enn fire bagvogner, men tre av dem er nostalgiske da.
Hadde endel med første, men kvittet meg med endel også (fått unna fire)..

Termin 1.februar 2014

Jeg har tfk joggster twist i bhg, en gammel briovogn, tvillingvogn fra carena, carena trille... Tvillingvogna skal ut:-P bagen til tfken selges(sjokoladebrun) yngste trenger tfk vogna i bhg i hvertfall ut våren.. Briovogna er for kort for gutta...

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Jeg har veldig lyst på en vogn med 3 hjul! Hvilken type kan dere med erfaring anbefale:)?

Vi skal å ha emmaljunga egde duo:) farge er usikkert enda, så på de på nette i går å det er jo såå mange fine:D

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Blir emmaljunga edge duo her. Får se om det blir ny eller brukt.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Vi har city cross fra før. Kommer til å fortsette med den.Synes den er grei i vekt.Passer godt i bilen min.
Hadde Simo i barnehagen.Den brukte vi lenge pga plassen i den.Vært fornøyd med begge deler. synes personlig at simo vogna var endel tyngre å ta inn og ut av bilen.

Back
Topp