Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan legge ryggen flatt på buffalo ja, men ikke beina. På brio sin kan en ikke legge ryggen ned..Kan du det på buffalo? Jeg er også lita, men kanskje over gjennomsnittet sterkprøv de litt i butikken, selv om jeg ikke liker den så er jo ikke det noe fasit for andre.
Jeg lurer på om det blir quinny freestyle! Noen som har erfaring med den? Har mulighet til å kjøpe den brukt (2011 mod), til en BILLIG penge..
Jeg lurer på om det blir quinny freestyle! Noen som har erfaring med den? Har mulighet til å kjøpe den brukt (2011 mod), til en BILLIG penge..
Hvilke vogner tenker dere å kjøpe?? Er det sånn at de dyreste alltid er best?
Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤
Elsker å høre andre som har mer enn ei vogn eller toHar Edge duo classic ..den er litt ting for meg . Ønsker meg City cross nå.. men vogna er bare 1,5år så må nok bruke den nå også..
har også scooter, troller og 4me trille..
Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida*![]()
Ja jeg tenkte hele flatt jeg nå. Da er jeg med!Kan legge ryggen flatt på buffalo ja, men ikke beina. På brio sin kan en ikke legge ryggen ned..
Termin 9. februar med første frøet![]()
Blir fort mange vogner. Selv har jeg ikke mindre enn fire bagvogner, men tre av dem er nostalgiske da.Elsker å høre andre som har mer enn ei vogn eller to
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi har Mountain Buggy Urban Jungle vogn. Syns den er helt toppJeg har veldig lyst på en vogn med 3 hjul! Hvilken type kan dere med erfaring anbefale?