Vogner

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvilke vogner tenker dere å kjøpe?? Er det sånn at de dyreste alltid er best?

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Vi skal ha bugaboo buffalo:) noen erfaringer med denne?

Termin 09.februar med første frøet:)

Jepp. Bagen er veldig smal. Kallesjen er ikke vindtett og er åpen rundt ved bagen så den passer godt i varme land - ikke lun i Norge på vinteren. Håndtaket er veldig nært vognen når du har det lavt, jeg gikk å sparket i understellet med mindre jeg gikk museskritt. Veldig liten bagasjeplass. En av de vognene jeg absolutt ikke ville hatt ;)

Var veldig fornøyd med Simo duo sist så skal ha den nå også. Vi kjøpte bil ut i fra at vi skulle ha plass til den vogna ;)

Jeg vurderer sime kombi vogn denne gangen. Da bagen er romslig og vognen er lett å trille.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp. Bagen er veldig smal. Kallesjen er ikke vindtett og er åpen rundt ved bagen så den passer godt i varme land - ikke lun i Norge på vinteren. Håndtaket er veldig nært vognen når du har det lavt, jeg gikk å sparket i understellet med mindre jeg gikk museskritt. Veldig liten bagasjeplass. En av de vognene jeg absolutt ikke ville hatt ;)
Trodde kalesjen og bagasjeplass var bedre på buffalo enn på camelon? Så kjedelig at du har dårlig erfaring med denne.. Vi har lyst på denne på grunn av den er liten og lett. Er lett å legge sammen og tar liten plass. Har du forslag til evt andre vogner som kan gi meg dette? Vanskelig dette med vogn...

Skal emmaljunga :-P enten Edge/mondial eller citycross.. Alt ettersom hva som får plass i den bilen av ukjent merke vi etterhvert kjøper

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Trodde kalesjen og bagasjeplass var bedre på buffalo enn på camelon? Så kjedelig at du har dårlig erfaring med denne.. Vi har lyst på denne på grunn av den er liten og lett. Er lett å legge sammen og tar liten plass. Har du forslag til evt andre vogner som kan gi meg dette? Vanskelig dette med vogn...

Ja stemmer den er faktisk litt bedre med at kallesjen går litt sånn inn ved bagen. Og ja den er kjempeliten når du slår den sammen. Jeg har stor bagasje på bilen så har egentlig aldri kikka så veldig på str på vognene fordi jeg ikke har trengt det. Sikker andre som har bedre kompetanse på det området enn meg.

Hva med britax? De har små understell. Kan klikke på bilstol. Liker B-smart serien. Der har du en bag (ikke veldig stor) og en sportsdel som jeg synes er veldig fin. Blir altså en slags duo vogn. Finnes med både 3 og 4 hjul.
Men om den er veldig mye bedre enn bugaboo vet jeg ikke...

Ja stemmer den er faktisk litt bedre med at kallesjen går litt sånn inn ved bagen. Og ja den er kjempeliten når du slår den sammen. Jeg har stor bagasje på bilen så har egentlig aldri kikka så veldig på str på vognene fordi jeg ikke har trengt det. Sikker andre som har bedre kompetanse på det området enn meg.

Hva med britax? De har små understell. Kan klikke på bilstol. Liker B-smart serien. Der har du en bag (ikke veldig stor) og en sportsdel som jeg synes er veldig fin. Blir altså en slags duo vogn. Finnes med både 3 og 4 hjul.
Men om den er veldig mye bedre enn bugaboo vet jeg ikke...
Jeg må ha en liten og lett vogn fordi jeg er såpass liten selv at jeg klarer ikke håndtere å løfte og bære en stor vogn. Har ikke lyst å pådra meg vondter pga vogn. Plass i bagasjerom er null problem.
Jeg får kikke litt mer på vogner og høre hva de i butikken anbefaler. Likte godt brio smile også men der kunne en ikke legge sittedelen flatt:(

Vi har bugaboo camelon til sønnen og har elsket den fra første stund!! Vi kjenner ikke til de problemene som ble nevnt her nedenfor.. Vi skal kjøpe bugaboo donky (tvillingvogn) kunne virkelig ikke tenkt meg noen andre vogner, så fornøyd er både jeg og mannen :-) så jeg støtter deg i valg av merke hvertfall :-) kjenner ikke til buffalo, men er nok veldig bra den også :-)

Vi har bugaboo camelon til sønnen og har elsket den fra første stund!! Vi kjenner ikke til de problemene som ble nevnt her nedenfor.. Vi skal kjøpe bugaboo donky (tvillingvogn) kunne virkelig ikke tenkt meg noen andre vogner, så fornøyd er både jeg og mannen :-) så jeg støtter deg i valg av merke hvertfall :-) kjenner ikke til buffalo, men er nok veldig bra den også :-)
Så kjekt å høre at dere er fornøyd:) nå ble jeg glad:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg skal ha emmaljunga citycross :) Håper bare den passer i bilen :)

Nå har jeg quinny zapp extra og emmaljunga mondial klar til baby. Til storebror bruker vi nå emmaljunga scooter og silvercross tralle :) når baby vokser ut av bag skal jeg kjøpe meg emmaljunga citycross og selge mondialen :D

Elsker vogner :oops:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg må ha en liten og lett vogn fordi jeg er såpass liten selv at jeg klarer ikke håndtere å løfte og bære en stor vogn. Har ikke lyst å pådra meg vondter pga vogn. Plass i bagasjerom er null problem.
Jeg får kikke litt mer på vogner og høre hva de i butikken anbefaler. Likte godt brio smile også men der kunne en ikke legge sittedelen flatt:(

Kan du det på buffalo? Jeg er også lita, men kanskje over gjennomsnittet sterk :p prøv de litt i butikken, selv om jeg ikke liker den så er jo ikke det noe fasit for andre.

Sniker litt... Har du sjekket ut emmaljunga nitro city?

F.eks med City bag til når babyen er nyfødt (samme bag som til City Cross)

Bør sees og prøves

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Emmaljunga mondial / edge duo :)

Har emmaljunga mondial stående etter første :-) Er litt luren på å kjøpe city bag til ein city cross som vi kjøpte brukt til å ha i bhg, har litt lyst på kvit bag :-p
Synes heller ikkje at vekta er noke problem, men det er jo ein smakssak :-)

Back
Topp