Vognejungelen..

Jeg har kjøpt Nitro, du kan kjøpe til faste hjul du kan ha på forran på vinteren :)

Vet :) tenkte jeg skulle kjøpe det denne gangen, tror ikke det fantes for to år siden da jeg kjøpte vognen :) vet du hva de koster og om de er styrete å sette på? Er kjempefornøyd med vogna :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet :) tenkte jeg skulle kjøpe det denne gangen, tror ikke det fantes for to år siden da jeg kjøpte vognen :) vet du hva de koster og om de er styrete å sette på? Er kjempefornøyd med vogna :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ny koster de 700kr fikk jeg høre, har ikke prøvd de selv så vet ikke, men forsto det sånn at det ikke skulle være noe styrete
 
Blir å finne en på Finn, ja ;) Har ikke råd til å betale halve prisen for billappen for vogn ;)


<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
 
4ME Combi Berlin sort fra tøffeliten.no har jeg falt for :)
Vil gjerne ha en med fire sikkelig hjul da jeg bor på landet og tenker på å få kommet meg rundt på vintern.
 
Vi har landet på bugaboo buffalo, håper vi blir fornøyde!
 
Vi har sett oss ut Emmaljunga super nitro! Kommer trolig til å kjøpe en pent brukt snart, men lurer på om noen har erfaringer med leatherette-stoffet (på sitte-/sportsdel)? Blir det varmt og klamt om sommeren, f.eks., eller funker det bra?
 
Vi har sett oss ut Emmaljunga super nitro! Kommer trolig til å kjøpe en pent brukt snart, men lurer på om noen har erfaringer med leatherette-stoffet (på sitte-/sportsdel)? Blir det varmt og klamt om sommeren, f.eks., eller funker det bra?
...og der var den vår, gitt (sportsdel, må fortsatt kjøpe en hardbag til de første månedene). :D Veldig fin, er superfornøyd! Fulgte med sånn tilhørende sitte-/liggeunderlag å legge i vogna for å unngå at barnet ligger rett på vognstoffet, så tror dette blir finfint. Liker de store svingbare framhjulene, virker lett å manøvrere.
 
Vi vil ha simo happy duo,den er fin, bagdelen er lett og sportsdelen monterer man senere:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp