Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik jeg har forstått det, er simo vogner litt store og tunge? Vi kommer til å reise mye frem og tilbake i helgene pga barnets besteforeldre, så er viktig at den er lett å ta med. Emmaljunga city crossen er en av mine favoritter (ikke prøvd den men etter å ha hørt om den), men siden jeg vil ha en vogn som har "alt", blir det litt dumt når den er mer til bykjøring enn til skogsturer. Må ha en som kan kjøres i snø, på grus osv.
Derfor vurderer jeg veldig bumbleride indie, siden den har begge de tingene jeg beskriver overOg den er billigere siden den er amerikansk. Emmalunja er jo svensk og dermed automatisk dyrere
![]()
Vi har landet på TFK. Jeg personlig synes vogna er helt fantastisk! Virkelig en drømmevogn. Vi hadde emmaljunga til førstemann men den ble utrolig stor og tung. Vi reiste også ganske mye til og fra besteforeldre så fikk virkelig erfare stresset med en stor vognDet er mye av grunnen til at vi har valgt TFK, den er lett og blir ganske liten sammenlagt
Det mange ser på som negativt er at det er en trehjuling, men det var akkurat det vi ville ha
Jeg synes den er helt super å trille, og kjempelett å styre. Ikke tung i det heletatt
Det eneste jeg syns er negativt er prisen da, men man kan få kjøpt ganske fint brukte for en mye billigere pris
![]()
Kan nevne at city elite skal brukes som vogn nr to til å ha med i bilen osv. Har så dårlig plass i bilen pga dobbelt hundebur.Babyjogger city elite.
Enkel å legge samme, tar liten plass sammenlagt, stor babybag (som og kan gjøres flat).
God sportsvogn med kjempegod solskjerming, god og trille osv.
Kan skjønne at folk syns den kan være tung, men må si at jeg har ikke no problemer med å ta den inn å ut av bilKan fint bruke den på terreng og snøJEG synes den ble litt "glatt" på vinterføre
![]()
OG den er litt billigere i Sverige enn i Norge![]()
Bumbleride har jeg ikke hørt om så kan ikke uttale meg der, dessverre![]()
Vi har landet på TFK. Jeg personlig synes vogna er helt fantastisk! Virkelig en drømmevogn. Vi hadde emmaljunga til førstemann men den ble utrolig stor og tung. Vi reiste også ganske mye til og fra besteforeldre så fikk virkelig erfare stresset med en stor vognDet er mye av grunnen til at vi har valgt TFK, den er lett og blir ganske liten sammenlagt
Det mange ser på som negativt er at det er en trehjuling, men det var akkurat det vi ville ha
Jeg synes den er helt super å trille, og kjempelett å styre. Ikke tung i det heletatt
Det eneste jeg syns er negativt er prisen da, men man kan få kjøpt ganske fint brukte for en mye billigere pris
![]()
Jeg har kjøpt Nitro, du kan kjøpe til faste hjul du kan ha på forran på vinterenVi gikk for emmaljunga nettopp fordi den tar liten plass og er veldig grei i bilensyns Simo er veldig stor og tung (har den i barnehagen). Vi har nitro city som har svingbare hjul foran og er kjempefornøyd, men vet ikke om jeg ville gått for det hvis jeg skulle gå mye i grus og snø. Da ville jeg nok heller valgt citycross som har fire faste hjul. Ellers lurer jeg på om noen andre modeller av emmaljunga har stor svingbare hjul foran, men det har jeg ikke prøvd
Sent from my iPhone using BV Forum