Vogndilla!

Emmaljungaen er gull på vinteren med store lufthjul, fin og lun bag, men den er stor og tung ellers (har sports cryptonite understellet som veier 13,5 uten bag/sportsdel) så den er ikke noe byvogn. Kjøpte så Brio Sing, men den ble stående for lenge på verandaen som sovevogn der, så den rusta i festene, noe vi ikke oppdaga før vi knakk festene. Så venter på nye deler for da skal den brukes som byvogn. For skranglete til noe annet. Så fikk jeg ei crescent m500, men den måtte være litt til broren min, så den mugla. Så den fikk ett møte med dynga nå for ett par dager siden. Så kjøpte jeg ei sydentrille, den ga jeg nylig bort til noen som trengte den mer enn meg. Mamma kjøpte billig hos ei venninne en city elite, men liker ikke trehjulinger, så jubla litt da denne nylig ble "ødelagt", får bare ikke slått den sammen lengre. Så fant vi en gammel Simo trille fra 1996 i fjøset etter min lillesøster, men denne var pyyyyyyton å trille. Så fant jeg maxi cosi mura 4 til 700kr inkl vinterpose. Så da ble det ny besteforeldre-vogn. :) har jo kvitta meg med noen, men finner stadig andre jeg ønsker meg og nå skal vi kjøpe en emmaljunga super viking med søskenadapter til den lille kommer. :D

Bruker den der tulletelefonen.

Og sambo tørr ikke å si nei til meg når jeg vil ha nye vogner, for jeg kommer med bedre argumenter enn ham. :p men vi har vogner litt her og der, og alle vognene er kjøpt brukt (ikke emmaljungaen da). :)

Bruker den der tulletelefonen.

Her er det økonomien som styrer vognkjøp og dermed blir det ikke den helt store handlinga. Vi har delvis lånt og delvis kjøpt/fått brukt. Har bare kjøpt en ny vogn og den var det foreldrene mine som kjøpte på salg! Den er nå utslitt så vi må kjøpe ny til mini, men synes det er vanskelig å bestemme seg for ei vogn... Blir nok å se etter brukt etterhvert som det går mot mars :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hatt det siden første kom før 7 år siden.. Hun hadde 7 vogner☺️og nr 2 har hatt noen.. Favoritt babyvogn er city cross og tfk som sportsvogn.. Troller BMX oval som trille

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser at noen vogner har vendbare hjul forran (som kan låses), mens andre ikke har dette. Jeg vet at jeg vil ha fire store hjul, men vendbare eller ikke? Jeg skjønner jo at faste hjul kanskje er mer stabilt i snø osv, men om man er og handler må jo det være mye enklere med vendbare, eller?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp