Vogndilla!

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Nå har jeg en sønn på 13 mnd fra før av. Nå har jeg hele 4 vogner (emmaljunga Edge duo, city elite, Brio og simo), men to er ødelagte (sambo knakk plastikkfestene på den ene og den andre får vi ikke slått sammen). Men i morgen henter jeg meg en ny vogn, haha. Den nye i vognutvidelsen er en maxi cosi mura 4! Gleder meg til å hente den i morgen! :D

Flere som lider av vogndilla?
Dere med barn fra før av; hvor mange vogner har dere?

Bruker den der tulletelefonen.

Hadde en Emmaljunga Duo Edge som jeg brukte til begge barna.
Kjøpte en trille til eldste, og en til yngste..

Har to, blir nok tre.. Kjøpte Emmaljunga City Cross før første kom, og trodde naivt nok at det skulle bli nok med den..

Var innom Quinny zapp xtra, men likte den ikke, så kjøpte en Babyjogger city mini GT i stedet. Den er fortsatt litt i bruk, og er mer eller mindre trillet i filler (det er vel city crossen også, gikk mye på fjellet i permisjonen).

Nå vil jeg ha city elite. :)

Jeg har 3 stk hjemme og 2 stk hos mamma :D :D :D Har lyst på en til :D :D :D

Vi har ikke tatt vare på noen. Så må heldigvis kjøpe ny denne gangen ;) Gleder meg vilt!!

Har aldri forstått meg på vogndilla, har en hos meg og en hos mamma. Har hatt de siden frøkna var liten. Altså 4 år. Er hovedvogna i god stand holder vi oss på den;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har emmaljunga city cross med hardbag og sportsdel, en peg perego trille med hardbag og sittedel (som jeg prøver å selge) og har bestilt en babyzen yoyo med sitte og liggedel.... :p

Har tfk med begge baggene. Bare prøvd sportsdel på en ferie, bruker fortsatt multi x. Blir nok til å kjøpte twinner twist som søskenvogn når de blir så tette:)

Vi har en gammel Simo Classic vogn etter min niese:) Den er så fin!:) Vi brukte den til førstemann, men nå har jeg jo nesten lyst å kjøpe en ny;)

Da har jeg henta nyvogna. :D den er godt brukt, men til 700kr inkl vinterpose så skal man ikke klage så lenge den fungerer som den skal. Så nå skal vi ned til byen for å testkjøre og for å gå rundt på matfestivalen. Men fant jo selvfølgelig enda ei vogn jeg ønsker meg og nå må nesten noen beslaglegge bankkortet mitt. :P

Bruker den der tulletelefonen.

Jeg har hatt 3-4 forskjellige vogner til hvert barn men har vært værre med bæreutstyr :D

Jeg må bare spørre dere som har hatt 3-4 vogner per barn og sånn...
Hvordan får dere det til, sånn egentlig?

Jeg er oppriktig nysgjerrig asså. Har egentlig vogndilla selv og fikk gjennom kjøpet av en splitter ny Emmaljunga limited edition når sønnen min ble født. Når guttungen var 9-10 måneder fikk jeg gjennom at vi skulle kjøpe en Babyjogger City Elite (starta med en samtale om paraplyvogn til en sydentur vi skulle på og endte opp med Elite'n :P Kjøpt brukt på finn da :) ). Og fordi vi endte opp med å kun bruke Elite'n, så solgte vi Emmaljungaen i fjor høst (og det var jaggu ikke lett til den prisen vi ønsket).

Jeg kunne gjerne tenke meg både den ene og andre vogna, men hvordan få det til i praksis. Og ikke minst.. hvordan overtale gubben? :P

Jeg kunne gjerne tenke meg både den ene og andre vogna, men hvordan få det til i praksis. Og ikke minst.. hvordan overtale gubben? :P

I praksis er det vel bare å gå i butikken/på nettet og kjøpe? ;)

Når det gjelder overtalelse, har ikke det vært så nødvendig her. Jeg har pedagogisk forklart hvorfor vi trenger sånn og sånn, og har ikke møtt protester (bare lett overbærende mobbing ;)). Han bruker penger selv på ting han er interessert i, uten at jeg sutrer for det.

Men nå har jeg kun hatt totalt tre vogner, altså. Og aldri mer enn to av gangen. :)

Jeg lurer påhva man skal med så mange vogner. Blir nok bare ei her

♡02.03.2015♡
Personlig har jeg fortsatt til gode å finne den ultimate vognen som dekker alle ønsker og behov. Derfor har vi hatt to til ulikt bruk. Den vi tenker å kjøpe denne gangen er det nærmeste jeg kommer, men den har også et par "mangler".

Personlig har jeg fortsatt til gode å finne den ultimate vognen som dekker alle ønsker og behov. Derfor har vi hatt to til ulikt bruk. Den vi tenker å kjøpe denne gangen er det nærmeste jeg kommer, men den har også et par "mangler".
Hvilke to har du?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser for meg en vogn hjemme og kanskje en i bhg. Ellers ser jeg for meg å bruke bæresjal.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Emmaljunga City Cross og Babyjogger City Mini GT.

Den første har vi ikke brukt på over et år. Ble for stor og tung og upraktisk når det var slutt på lange trilleturer i skogen og på fjellet. Og sportsdelen er for lengst for liten til vår lange gutt. Men beholder den inntil videre for å bruke til soving ute for baby og evt hard terrengtrilling.

Har tfk med begge baggene. Bare prøvd sportsdel på en ferie, bruker fortsatt multi x. Blir nok til å kjøpte twinner twist som søskenvogn når de blir så tette:)

Vil også kjøpe TFK.. :) Fornøyd med den?? :)

Back
Topp