Vogn

Trodde vi og, var visst feil :( vår ordere ble slettet pga de hadde gitt tilbudet ut på feil dato, kommer sikkert senere i november
Husker du om de også hadde tilbud på Donkey 5? Vi har allerede kjøpt den hos barnas hus, men ikke tatt den i bruk enda i tilfelle det kommer bedre tilbud på black friday.
 
Husker du om de også hadde tilbud på Donkey 5? Vi har allerede kjøpt den hos barnas hus, men ikke tatt den i bruk enda i tilfelle det kommer bedre tilbud på black friday.
Jeg fikk prisvarsel på Donkey 5 (11 339 kr), så hadde ikke sett bort i fra at den kan komme på tilbud

 
Jeg fikk prisvarsel på Donkey 5 (11 339 kr), så hadde ikke sett bort i fra at den kan komme på tilbud

Takk. Ja, sjekket prisjakt i går etter jeg skrev her og så den hadde vært kortvarig nedsatt. 30% er jo fantastisk da. Aldri sett så gode tilbud på (nye) Bugaboo-vogner så redd det er feil. Vi fikk forresten kjøpt vår til 15%, men vet de også selges til 20% innimellom.
 
Har tenkt å kjøpe cybex priam vogn, og cybex cloud T bilstol.
Må man ha adapter til for å kunne klikke bilstol på understell da?
Klarer ikke finne ut av det på nettsiden som selger eller cybex sin hjemmeside :bag:
 
Har tenkt å kjøpe cybex priam vogn, og cybex cloud T bilstol.
Må man ha adapter til for å kunne klikke bilstol på understell da?
Klarer ikke finne ut av det på nettsiden som selger eller cybex sin hjemmeside :bag:
Nei det må du ikke :) jeg har e priam og cloud t bilstol :)
 
Herlig! Takk for svar :) så bare det selges flere ulike adapter, men klarte ikke finne noen som hadde noe med cloud T i navnet, så ble usikker
Ja :) det er fordi det er det nyeste :p men jeg har satt bilsetet på understellet på vogna alt så det passer :)
 
Tviler det er billigere, men de er så og si like ja :) hadde egentlig bestemt oss for maxi cosi pebble som kunne dras ut av bilen, men leste det var noen forstyrrende stoffer i den så da ente vi spontant på Cybex, og da vi fant nyeste modell til en fin pris satset vi bare på den :) virker dog som et veldig bra sete! Kan legges ganske flatt, samt den kunne brukes flatt i bilen og ved behov.
Hvor leste du om forstyrrende stoffer i pebble?
 
Har alltid hatt Simo Kombi, og elsket den! Så vurderte å kjøpe brukt.. Men endte opp med ny Maxi Cosi Lila XP, og er veldig spent på å teste den med baby på vinterføre
 
Back
Topp