Vogn

Vi enda opp med Britax Smile 4! I fargen Atlantic Green. Gler meg til vi får den i hus :Heartred
Var på tilbud til 7.9k, ikkje so gale det for ny vogn!
 
Jeg tør ikke så kjøpe vogn ennå, jeg! Er det helt tullete? :P Føler at jeg ikke forbereder noen ting pga. frykt, føles litt dumt!
 
Jeg tør ikke så kjøpe vogn ennå, jeg! Er det helt tullete? :p Føler at jeg ikke forbereder noen ting pga. frykt, føles litt dumt!
Trur det er heilt normalt! Og veldig forståelig.
Vi hadde planar om å vente, men når vi fann vogna vi ville ha til 7.9, slo vi an. Virkar som dei kvittar seg med 4 etter at 5z kom, og eg likar ikkje 5z like godt :laughing002 :smiley-ashamed008
 
Jeg tør ikke så kjøpe vogn ennå, jeg! Er det helt tullete? :p Føler at jeg ikke forbereder noen ting pga. frykt, føles litt dumt!
Ikke tullete :happy:
Med første tror jeg ikke vi kjøpte noe før over halvveis, og hun hadde mer enn nok utstyr :hilarious:
 
Trur det er heilt normalt! Og veldig forståelig.
Vi hadde planar om å vente, men når vi fann vogna vi ville ha til 7.9, slo vi an. Virkar som dei kvittar seg med 4 etter at 5z kom, og eg likar ikkje 5z like godt :laughing002 :smiley-ashamed008
Ææ, vi skal også ha 4’ern! Haha, daa må vi kanskje slå til da?? Fant et tilbud med bilstol, vogn (ligge- og sittedel) til 10 000. Synes det var bra!
 
Vet du/andre om bugaboo sine vogner har vært på salg i Black week før? Tenkte også å sjekke ut det, om vi ikke kjøper en eldre versjon brukt!
Prisguiden eller lignende sider har oversikt over hva ulike produkter har koster når (og når de sist hadde lavest pris). Verdt å sjekke!
 
Vi enda opp med Britax Smile 4! I fargen Atlantic Green. Gler meg til vi får den i hus :Heartred
Var på tilbud til 7.9k, ikkje so gale det for ny vogn!
Ææ, vi skal også ha 4’ern! Haha, daa må vi kanskje slå til da?? Fant et tilbud med bilstol, vogn (ligge- og sittedel) til 10 000. Synes det var bra!

Hvor kjøpte dere fra? Hadde egentlig bestemt meg for Bugaboo Fox, men er såå forelsket i Atlantic green-fargen jeg også! Såpass at Fox blir trist, kjedelig og kjip å kjøpe i forhold, haha. Har sjekket både 4 og 5z, og den er dessverre ikke like billig nå ut fra det jeg kan se. Men vi får vente til Black Friday :bag:
 
Hvor kjøpte dere fra? Hadde egentlig bestemt meg for Bugaboo Fox, men er såå forelsket i Atlantic green-fargen jeg også! Såpass at Fox blir trist, kjedelig og kjip å kjøpe i forhold, haha. Har sjekket både 4 og 5z, og den er dessverre ikke like billig nå ut fra det jeg kan se. Men vi får vente til Black Friday :bag:
Vi kjøpte den siste frå Den Lille Barnebutikken!

Men Rudo skal ha på lager! Der er den litt dyrare då.

Får den i hus idag, gler meg! :talk017 de
 
Noen som har erfaring med Stokke Xplory X?
Hadde egentlig tenkt å gå for britax smile5z.

Var å så på i butikk idag, og selgeren var ganske overbevisende på at Stokke var bedre, spess siden vi begge er ganske høye.
Stokke kan jo justeres mer, på britax kan kun håndtaket vippes opp og ned.
Likte ikke med Stokke at den stanga kommer mellom beina på baby og man må ha Stokke sin vognpose da med delte føtter ser det ut som. Så litt upraktisk ut?
 
Noen som har erfaring med Stokke Xplory X?
Hadde egentlig tenkt å gå for britax smile5z.

Var å så på i butikk idag, og selgeren var ganske overbevisende på at Stokke var bedre, spess siden vi begge er ganske høye.
Stokke kan jo justeres mer, på britax kan kun håndtaket vippes opp og ned.
Likte ikke med Stokke at den stanga kommer mellom beina på baby og man må ha Stokke sin vognpose da med delte føtter ser det ut som. Så litt upraktisk ut?
Har bare trillet den i gangen til en venninne, så kan ikke fortelle om egne erfaringer, men hun fortalte at den var elendig på alt terreng utenom asfalt og at den hadde dårlig tyngdepunkt. Synes også selv at den stangen ser upraktisk ut.

Ellers er det mange erfaringer på feks Strollberry.com. Ser terreng og vekt går igjen som minus.
 
Noen som har tips til vogn som er god å trille på litt grov grus? Vil gjerne trille på skogsveier i nærområdet. Har sett på Bugaboo fox
 
Noen som har tips til vogn som er god å trille på litt grov grus? Vil gjerne trille på skogsveier i nærområdet. Har sett på Bugaboo fox
Bugaboo Buffalo er hvertfall helt fantastisk på grov grus, sorpe, terreng, snø osv (utgått modell). Selv om Fox er lettere tror jeg den også vil fungere godt på grus. Forhjulene er litt mindre på Fox, men de kan låses, så jeg tipper ikke forskjellen er veldig stor.
 
Kjøpte nettopp Bugaboo Fox 5 i grønn, 15% rabatt på kjopbarnevogn.no nå. Vet ikke med vuggingen, men jeg har også hørt at den skal være gull på varierende terreng :) Var og testet den, føltes som skikkelig kvalitet all over!
 
Vi kjøpte en cybex priam for liggedelen til bugaboo fox ble altfor lav for mannen min. Vår ikke elektrisk.
 
sniker fra Mars! Vi tenker kanskje Thule Urban Glide 2. Både jeg og samboer er veldig aktive og sånn sett blir det litt to-i-en smekk :D
 
Vi kjøper ikke noe ny vogn. Vi har en Emmaljunga edge duo som vi brukte til nr 1 og 2 og så har vi fått tak i en brukt Simo kombivogn som ekstravogn. Vi bor i gokk og trenger en stor og solid vogn med god demping som kan kjøre i snø og på grusvei.
 
Vi har vært superfornøyd med Easywalker Harvey 2, men trenger søskenvogn denne gangen så da ble det en Bugaboo Donkey 5 på salg (15% hos Barnas Hus forrige uke). Fortsatt dyr, men de holder seg jo godt i pris brukt også.
Vet noen om den er ganske lik å trille på som Fox?
 
Vi hadde Bugaboo Buffalo tidligere og var veldig fornøyd. Men kjøpte også en joggevogn som var fantastisk i terreng (Buffalo er litt stivere og uten demping). Står mellom Bugaboo Fox og Cybex e-Priam nå. Tar gjerne imot tips
 
Vi hadde Bugaboo Buffalo tidligere og var veldig fornøyd. Men kjøpte også en joggevogn som var fantastisk i terreng (Buffalo er litt stivere og uten demping). Står mellom Bugaboo Fox og Cybex e-Priam nå. Tar gjerne imot tips
Jeg syntes Cybex sin er veldig allright. Så vi gikk for den :) enkel å legge sammen å god å plass i bagdelen :)
 
Back
Topp