Noen som har en vogn å anbefale som er god til grus/ terreng/snø.
SIst jeg fikk barn var det var en ting som gjaldt og det var Emmaljunga edge duo.
Må har nesten alle to faste og to svingbsre hjul. Synes alle fremhjulene wr så små. Ser for meg å trille en del i lysløype/grusvei.
To favoritter
- Emmaljunga nxt90 ergo med hjul uten knaster. Er dog litt tung?
- Maxi cosi Harvey 3( får denne billig da den er utgående modell). lett, smidig og liten sammenlagt.
-Bugaboo fox 5 , gunnet lett vekt. Synes dog hjulene er små og vognen litt åpen.
SIst jeg fikk barn var det var en ting som gjaldt og det var Emmaljunga edge duo.
Må har nesten alle to faste og to svingbsre hjul. Synes alle fremhjulene wr så små. Ser for meg å trille en del i lysløype/grusvei.
To favoritter
- Emmaljunga nxt90 ergo med hjul uten knaster. Er dog litt tung?
- Maxi cosi Harvey 3( får denne billig da den er utgående modell). lett, smidig og liten sammenlagt.
-Bugaboo fox 5 , gunnet lett vekt. Synes dog hjulene er små og vognen litt åpen.

Mister mye mulighet for kommunikasjonm en baby på 5 mnd burde jo se mamman sin når man er på trilletur.
svigerinne og svoger har det til barnet sitt, og den er jo helt håpløs. Har hatt henne med på trilleturer osv i den i vinter, så har virkelig testet den også. I tillegg var hun prematur og dysmatur, så hun ligger fremdeles i bag og er bitteliten. 11mnd, men bare rundt 6kg! Så spent på hvordan den blir når hun blir litt tyngre. Kanskje den blir bedre da??
Ikke så mye og ofte snø på Vestlandet med du kan låse fremhjulene så det blir noe lettere å ta seg frem.
Var egentlig fornøyd med den, men litt lite demping på grus, og klønete fremkommelighet på snø. I tillegg litt utfordrende å manøvrere utfor kanter ol. pga. vektbalansen av vogna ved teleskophandtak. Ellers var jeg superfornøyd med vogna, og hadde bestemt meg for at jeg vil gå for FOXen også denne gangen. Var på Barnas Hus på lørdag og kikka på den nye, og ble litt paff over hvor åpen og lite lun vogna var… Tenkte sikkert ikke over dette sist pga. sommerbaby, men nå ble jeg usikker…Ble derimot nysgjerrig på den nye Emmaljunga-kombinasjonen med NXT60 understell og NXT90-hjul. Denne skal ha god fremkommelighet, god demping og bagdelen virka veldig lun. Likevel synes jeg Emmaljunga er en tung vogn, og at mange av løsningene er litt mer tungvindte enn hos Foxen… F.eks det å legge ned sportsdelen på vogna… Her måtte jeg bruke to hender, noe som fort blir lite brukervennlig i mine øyne… Linker til vogna, i tilfelle andre har prøvd den/ nxt60 eller nxt90 og har tanker om denne