Da må jeg øve meg på å flatpakke denPs. Det står om bugaboo fox at den får plass i bagasjerommet (250 liter) på en volkswagen up, så den kan ta veldig liten plass![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg øve meg på å flatpakke denPs. Det står om bugaboo fox at den får plass i bagasjerommet (250 liter) på en volkswagen up, så den kan ta veldig liten plass![]()

Vi ogsåDa må jeg øve meg på å flatpakke den![]()
Husker jo ikke noe av det dama i butikken viste oss.. Kom ned til bilen og vi husket nesten ikke å ta av bagen fra understellet 
Jeg har kun slått den sammen ved å ta av bagen (gikk fint), knota noe mer med understelletVi ogsåHusker jo ikke noe av det dama i butikken viste oss.. Kom ned til bilen og vi husket nesten ikke å ta av bagen fra understellet
![]()

Var forresten veldig enkelt å legge sammen bagen, så det er fort gjort uansett om man skal kort eller langtJeg har kun slått den sammen ved å ta av bagen (gikk fint), knota noe mer med understellet![]()
legger ved bilde av hvordan den blirSe der ja! Det hjelper! Hvordan gjorde du det?Var forresten veldig enkelt å legge sammen bagen, så det er fort gjort uansett om man skal kort eller langtlegger ved bilde av hvordan den blir
https://www.youtube.com/watch?v=RANU56MwogwSe der ja! Det hjelper! Hvordan gjorde du det?

Den skal jeg kikke på når vi er hjemme igjen
Tipser om Uppababy VistaDet er sikkert en slik tråd fra før her men..
Vi trenger tips når det gjelder valg av barnevogn. Det er et veldig vanskelig valg da det er så mange ulike modeller!
Den tar lite plass sammenslått, og det er SÅ enkelt å slå sammen og opp