Vogn

Ps. Det står om bugaboo fox at den får plass i bagasjerommet (250 liter) på en volkswagen up, så den kan ta veldig liten plass :p
Da må jeg øve meg på å flatpakke den :hilarious:
 
Da må jeg øve meg på å flatpakke den :hilarious:
Vi også :facepalm: Husker jo ikke noe av det dama i butikken viste oss.. Kom ned til bilen og vi husket nesten ikke å ta av bagen fra understellet :hilarious:
 
Vi også :facepalm: Husker jo ikke noe av det dama i butikken viste oss.. Kom ned til bilen og vi husket nesten ikke å ta av bagen fra understellet :hilarious:
Jeg har kun slått den sammen ved å ta av bagen (gikk fint), knota noe mer med understellet :wideyed:
 
Jeg har kun slått den sammen ved å ta av bagen (gikk fint), knota noe mer med understellet :wideyed:
Var forresten veldig enkelt å legge sammen bagen, så det er fort gjort uansett om man skal kort eller langt :hilarious: legger ved bilde av hvordan den blir
 

Vedlegg

  • 9CEFC5F7-BC7C-4731-9C9E-9DEA4E7B3D80.jpeg
    9CEFC5F7-BC7C-4731-9C9E-9DEA4E7B3D80.jpeg
    54,2 KB · Visninger: 40
Var forresten veldig enkelt å legge sammen bagen, så det er fort gjort uansett om man skal kort eller langt :hilarious: legger ved bilde av hvordan den blir
Se der ja! Det hjelper! Hvordan gjorde du det?
 
Det er sikkert en slik tråd fra før her men..
Vi trenger tips når det gjelder valg av barnevogn. Det er et veldig vanskelig valg da det er så mange ulike modeller!
Tipser om Uppababy Vista:) her kan du blandt annet velge om barnet skal ligge høyt eller lavt i både ligge og sittedel, har fire hjul (som for oss var helt nødvendig), og muligheten til å bruke den som søskenvogn om noen år. Kanskje ikke like gunstig som to barn ved siden av hverandre, men vi ser for oss at når vi får et lite søsken her så vil babyen i magen være interessert i å både gå og stå på søskenbrett i tillegg. Men det kan være greit med en sittemulighet for den eldste også:happy: Den tar lite plass sammenslått, og det er SÅ enkelt å slå sammen og opp:) Vi har jo ikke fått prøvd den så mye men er veldig fornøyde med det vi har sett og prøvd hittil:happy:
 
Tusen takk for så mange fine tips og erfaringer dere deler! Det hjelper mye! Vi har vurdert Bugaboo Fox 2, men vi skal sjekke ut tipsene dere har kommet med her. Vi skal også ta turen innom en butikk som selger barnevogner. Man får kanskje et mer helhetlig og virkelig inntrykk når man fysisk kan undersøke og se :)
 
Vi har gått for Bugaboo Fox 2, synes den var så lett å håndtere og pakke sammen, og ikke minst ganske stilig (for de som er opptatt av slikt :rolleyes:)
 
Back
Topp