Vogn

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hei! Har denna vogna med ligge/trilledelen. Noen som har den med bag del? Om den er bra osv? Skal også sies at man bor i Lofoten i nordland. Mye vær til tider
 

Vedlegg

  • 7624B-MOTION-4-PLUS-CosmosBlack-01-CarryCot-BR-2016-72dpi-2000x2000.jpg
    7624B-MOTION-4-PLUS-CosmosBlack-01-CarryCot-BR-2016-72dpi-2000x2000.jpg
    25,8 KB · Visninger: 43
Har ikke den, men britax smile 2, som jeg tror ligner? Syntes bagdelen var litt åpen og lite lun, men med pose og stormtrekk blir den nok bra. Jeg har forresten ikke erfaring med noen andre bager i hele tatt, så kan hende alle er litt slik. Beklager, dette ble et litt unyttig svar. :hilarious:
 
Henger meg på her, lurer også på hvilken vogn jeg skal kjøpe. Er helt blank! Bor også i nord-norge, og må ha en stor bag med god plass til en fyldig vinterpose..og gode hjul til å trille i snøen. Tar gjerne i mot tips
 
Jeg kjenner ikke til den vogna, men har fått anbefalt emmaljunga Edge Duo med Mondial de lux hjul. Bor i Tromsø så her er det veldig mye vær, snø og sørpe på vinteren, så med disse hjulene skal det gå fint å komme seg frem. På grunn av tilbud i butikk endte vi med kjøpe Edge Duo, og satser på at hjulene er bra nok :woot: Bag delen er limitied Edition, så sparte en god del 1000-lapper her siden jeg ville ha ny vogn.

D615E5FA-49F7-4A4B-86B2-F53C24160D1C.jpeg
 
Har Britax go big fra førstemann. Elsker vogna, men småen voks desverre ut av sportsdelen når han var rundt 18 mnd. Har også babyjogger city elite. Også kjempefornøyd med den, men er et stort minus at sportsdelen ikke kan vendes. Ingen problem med en 2åring, men ville ikke hatt han vendt fra meg første tida i sportsdelen. I tillegg er den litt bred.
I barnehagen har vi Simo duo. Har ikke trilla den særlig selv, men helt ok det jeg har prøvd, og veldig romslig både bag og sportsdel så passer til store poser og lange barn.
 
Til de to andre hadde vi Simo-vogn og var kjempefornøyd!
Ser de har sluttet å lage disse... er det noen som kjenner til en vogn som er sånn tålig lik?
 
Hei! Har denna vogna med ligge/trilledelen. Noen som har den med bag del? Om den er bra osv? Skal også sies at man bor i Lofoten i nordland. Mye vær til tider

Mitt tips er å gå for en med større jul og litt vekt siden det er mye vær nordpå.
 
Henger meg på her, lurer også på hvilken vogn jeg skal kjøpe. Er helt blank! Bor også i nord-norge, og må ha en stor bag med god plass til en fyldig vinterpose..og gode hjul til å trille i snøen. Tar gjerne i mot tips

jeg ville fulgt litt ekstra med på hva folk på gaten har :)
 
Jeg kjenner ikke til den vogna, men har fått anbefalt emmaljunga Edge Duo med Mondial de lux hjul. Bor i Tromsø så her er det veldig mye vær, snø og sørpe på vinteren, så med disse hjulene skal det gå fint å komme seg frem. På grunn av tilbud i butikk endte vi med kjøpe Edge Duo, og satser på at hjulene er bra nok :woot: Bag delen er limitied Edition, så sparte en god del 1000-lapper her siden jeg ville ha ny vogn.

Vis vedlegget 317269
Vi har en alvorlig lik denne til den blivende storebror. Kjøpte før han kom til. Aldri angret. Elsker vogna, god å trille på dårlig trønderføre. Funker veldig bra med bagdelen, og funker bra med sportsdelen.
 
Følger denne tråden! Bor selv i Troms med mye vær. Er også helt blank på hva vi skal kjøpe
 
Jeg kjenner ikke til den vogna, men har fått anbefalt emmaljunga Edge Duo med Mondial de lux hjul. Bor i Tromsø så her er det veldig mye vær, snø og sørpe på vinteren, så med disse hjulene skal det gå fint å komme seg frem. På grunn av tilbud i butikk endte vi med kjøpe Edge Duo, og satser på at hjulene er bra nok :woot: Bag delen er limitied Edition, så sparte en god del 1000-lapper her siden jeg ville ha ny vogn.

Vis vedlegget 317269
Vi hadde Edge duo til førstemann og har vært fornøyd. Fikk en lang stor gutt så glad bagen var såpass stor Dumt den tar så stor plass i bil bare :)
 
Vi har sett på Emaljunga Nxt90/F. Den blir nok vognen her. Hadde Simo til dem 3 andre, men den var så tung og stor. Lyst på en lettere vogn denne gangen.
 
Ser dem har Simovogn på finn.
Det har de nok, men det er såpass lenge siden de sluttet å lage simo-vogn så de er vel ganske gamle de som ligger der.
Må ikke nødvendigvis være helt my vogn, men ikke mer enn 2-3 år tenker jeg :)
 
Har sett mye på Britax smile 3, men usikker på hjulene på vinterføre i nord.... får høre med de på butikken hva de tenker angående det.
 
Jeg står mellom Stokke og Buggaboo - tror jeg. :D En av de har større hjul enn den andre.
Jeg kommer ikke til å trille mye i snø, men ville absolutt sjekket dette hvis jeg skulle. Om snøen pakker seg rundt hjula etc.
 
Vi har noe ala den på bilde bare med 3 hjul. Elsker vogna lett å trille å liten sammenslått.
Litt tung å trille på ordentlig vinterføre med bare 3 hjul
Bagdelen er litt liten så når de ble litt større var det liten plass til vognpose, men vi har bare brukt dyne å det trekket som er over Bagdelen.
 
Back
Topp