Vogn

Har jo ingenting igjen etter de to andre siden vi egentlig ikke skulle ha fler:hilarious: men har lagt min elsk på emmaljunga nxt90:)
 
Vi har Emmaljunga Super Viking fra før så vi bruker den om vi ikke må gå for søskenvogn :) Er veldig fornøyd med den!
Den har jeg etter andremann også, elsker den vogna. Har lyst til å bruke den denne gangen også, men vi bruker den jo fortsatt. Lurer på om vi må ha vogn som kan bli søskenvogn, men liker ikke denne som søskenvogn tror jeg.. usikker på om jeg vil ha feks Bugaboo Donkey, men usikker på hvs jeg syns om den når den ikke blir brukt sm søskenvogn.

The struggle is real :p
 
Vi har Emmaljunga og Babyjogger City Elite, begge brukt til våre to barn. Beholder nok disse da de dekker vårt behov og funker fint. Glad for å slippe å bruke mer penger på det ;)
 
Den har jeg etter andremann også, elsker den vogna. Har lyst til å bruke den denne gangen også, men vi bruker den jo fortsatt. Lurer på om vi må ha vogn som kan bli søskenvogn, men liker ikke denne som søskenvogn tror jeg.. usikker på om jeg vil ha feks Bugaboo Donkey, men usikker på hvs jeg syns om den når den ikke blir brukt sm søskenvogn.

The struggle is real :p
Donkey er en av de nettere søskenvognene. Og den løsninga med å kunne sette i en kurv heller enn den ene bagen er genial. Har tenkt lengselsfult på det når jeg har handla med vsnlig barnevogn.
 
Har ikke kikket.
Men har lyst på en som er fancy og lett, og god kvalitet. :happy:
 
Vi har en Emmaljunga Super Viking, og jeg virkelig elsker den vogna! Møter nye vogner på jobb hver uke, og kunne aldri hatt Stokke, Nxt90 eller andre typer som er like stive. Men det er smak og behag, jeg er ingen fan av fire faste hjul heller i grunn :p
 
Har Emmaljunga super nitro fra før. Må vurdere om vi vil få behov for søskenvogn eller om vi kan klare oss med søskenbrett med sete. Har lyst til å kjøpe babyzen yoyo-trille med nyfødt og sittedel sånn at vi kan ha den som bilvogn. :)
 
Har veldig lyst på emmaljunga mondial de luxe lounge pure (omg for et langt navn). Har understell fra før av, så håper det er mulig å kjøpe.bag sepparat. :)
 
Emmaljunga City cross med en av de største bagene har vi. Kommer til å bruke den nå også. :) vurderer nytt understell. Men men. Kjekt med 4 faste hjul på vintern:)
 
Stokke kommer med ny vogn i sommer (Stokke beat). Den gleder jeg meg til å kikke på

Vanskelig med vogn altså..ikke for tung, mulighet til å snu sportsdel mot deg, ikke for liten sportsdel (en som kan vare tiden ut).. hmmm.. godt det er lenge til

Den fikk jeg lyst på!
 
Back
Topp