Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en bugaboo cameleon til jenta mi som blir 2 år når lille blir født. Da skal hun begynne i barnehagen som er 50 m fra leiligheten vår. Tror dere at jeg trenger en vogn til..? Eller bare en liten trille til helgene?
Hvilken vogn skal dere bruke til junibabyen? Vi har en stokke trailz etter storebror på 1.5, men har så sykt lyst på ny[emoji85] Storebror sover fortsatt i vogna si i helgene...I bhg har vi en babyjogger city elite.
Ja vi har vært fornøyde! Men likte bagdelen best[emoji169]Fornøyd m trailz? [emoji1362] vurderer den eller bugaboo donky(virker veldig OK ut m kurven på siden)
Hvor gammel er storebror når baby kommer?
Jeg er også usikker på søskenvogn. Er jo bare vits i helgen, og min jente har aldri likt å sitte i vogn,men hun sover fint i den... Vurdere evt ståbrett + en liten trille/reisevogn til hun som blir 23 mnd når mini kommerStorebror er nesten 2 år da lille kommer. (22mnd), så ved lengre turer tenker jeg han også vil sitte i vogn når han blir sliten. Men tenker å kjøpe ståbrett og det vil nok brukes mest. Bruker sjeldent vogn nå, bare ved soving når pappaen er hjemme.