Vogn

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Hvilken vogn skal dere bruke til junibabyen? Vi har en stokke trailz etter storebror på 1.5, men har så sykt lyst på ny[emoji85] Storebror sover fortsatt i vogna si i helgene...I bhg har vi en babyjogger city elite.

Vi har babyjogger city elite, men funderer på å kjøpe en til som sovevogn/mellomvogn. Det jeg ikke liker med city elite er at en ikke kan ha bakovervendt sittedel. Kikka litt på noen brukte simo-vogner i går. Men jeg vet ikke helt.

Skal ha vogna etter kommende storebror :) emmaljunga super viking! Mulig å kjøpe adapter så man kan ha 2 deler på den, så har storebror også mulighet til å slappe av litt ved behov :)

Hvor gammel er storebror når baby kommer?

Kommer til å bruke de vi har etter storebror. Har emmaljunga Edge duo og babyjogger city gt. Perfekt kombinasjon synes jeg! [emoji1373]

Babyjogger er perfekt til sommer og enkel å ta med på shopping og ferie. Tar liten plass [emoji4] gleder meg til å bruke den med bagdel! emmaljungan er perfekt på vinteren og som sovevogn! Lun og god, også med sportsdelen.

Tror jeg skal holde utkikk etter søskenbrett!

Vi skal kjøpe ny vogn, var å så på en under sist svangerskap som jeg fortsatt har lyst på. Det er en Emmaljunga nxt90f :-)

Jeg har en bugaboo cameleon til jenta mi som blir 2 år når lille blir født. Da skal hun begynne i barnehagen som er 50 m fra leiligheten vår. Tror dere at jeg trenger en vogn til..? Eller bare en liten trille til helgene?

Vi skal ha ny vogn, den vi har nå ble kjøpt til storebror i 09, og begynner å bli sliten. Ender med en ny Emmaljunga, enten Edge eller Super Nitro. Sannsynligvis sistnevnte, siden jeg da kan velge annen farge på bag, enn på sportsdelen.

Jeg har en bugaboo cameleon til jenta mi som blir 2 år når lille blir født. Da skal hun begynne i barnehagen som er 50 m fra leiligheten vår. Tror dere at jeg trenger en vogn til..? Eller bare en liten trille til helgene?

Det kommer ann på om hun fortsatt sover på dagen, og hvor mye du triller. Jeg ville hatt søskenvogn om min var 2år når babyen kommer. Men vi triller mye på tur fortsatt. Han er 3 nå. Jeg satser på søskenbrett, så han kan stå på når han blir sliten på tur [emoji4]

Hvilken vogn skal dere bruke til junibabyen? Vi har en stokke trailz etter storebror på 1.5, men har så sykt lyst på ny[emoji85] Storebror sover fortsatt i vogna si i helgene...I bhg har vi en babyjogger city elite.

Fornøyd m trailz? [emoji1362] vurderer den eller bugaboo donky(virker veldig OK ut m kurven på siden) :)

Jeg vil kjøpe stokke trailz[emoji4] første vogn og første baby [emoji179]

Har siklet etter Stokke Trailz siden den kom :D Så jeg troor det blir den, men er litt spent på hvor god den er på snøføre (bor i Troms, så vi har jo snø halve året :rolleyes:)

Elsket Stokke Trailz når vi brukte vognbag, men ble ikke fortrolig med sportsdelen som «sovevogn». Byttet derfor ut med Emmaljunga Edge Duo etter vi begynte å bruke vogn kun til soving. Ellers ELSKER jeg trailz - den er fantastisk [emoji846]

Har Tfk joggster twist etter storebror som vi skal bruke! Beste vogna jeg har hatt av de 6 jeg har hatt [emoji4]

Jeg har emmaljunga edge 2017 mod.. kommende storebror er nettopp ferdig med bagdelen nå .. hehe.. så blir å bruke den... meen spørs om jeg må ha en søskenvogn i tilegg :)

Synes Britax vogner er best i bruk. Skal fortsatt bruke Britax B-motion4 med bag og sportsdel, og har en søskenvogn utenom til de dagene begge barna er sammen :) eldste er da 2 år når babyen kommer :)

Hvor gammel er storebror når baby kommer?

Storebror er nesten 2 år da lille kommer. (22mnd), så ved lengre turer tenker jeg han også vil sitte i vogn når han blir sliten. Men tenker å kjøpe ståbrett og det vil nok brukes mest. Bruker sjeldent vogn nå, bare ved soving når pappaen er hjemme.

Storebror er nesten 2 år da lille kommer. (22mnd), så ved lengre turer tenker jeg han også vil sitte i vogn når han blir sliten. Men tenker å kjøpe ståbrett og det vil nok brukes mest. Bruker sjeldent vogn nå, bare ved soving når pappaen er hjemme.
Jeg er også usikker på søskenvogn. Er jo bare vits i helgen, og min jente har aldri likt å sitte i vogn,men hun sover fint i den... Vurdere evt ståbrett + en liten trille/reisevogn til hun som blir 23 mnd når mini kommer

Back
Topp