Vogn

Har veødig lyat på ei slagt vogn med 4 hjul, der 2 er svingbare [emoji23] einaste eg iknje har testa enda. So har (allerede) studert emmaljunga-vognene[emoji23]

Vi har bugaboo Buffalo. Og er kjempe fornøyd. Regner ned at jenten er ferdig ned den når neste kommer. Er også et kjempe bra søskenbrett til den [emoji1]

Jeg har en bugaboo cameleon til jenta mi som blir 2 år når lille blir født. Da skal hun begynne i barnehagen som er 50 m fra leiligheten vår. Tror dere at jeg trenger en vogn til..? Eller bare en liten trille til helgene?
Hun kommer sikkert til å sove i barnehagen fortsatt hvis hun bare er 2 år når neste kommer. Men du kan jo ha en helt enkel vogn som hun skal sove i. Og bruke bugaboo'en hjemme [emoji6]

Jeg er også usikker på søskenvogn. Er jo bare vits i helgen, og min jente har aldri likt å sitte i vogn,men hun sover fint i den... Vurdere evt ståbrett + en liten trille/reisevogn til hun som blir 23 mnd når mini kommer
Samme tenker jeg. At det kan være greit nok å ha ei litt lett vogn med søskenbrett på.

Samme tenker jeg. At det kan være greit nok å ha ei litt lett vogn med søskenbrett på.
Men så kom jeg på at hun skal begynne i barnehagen i august og da sover hun vel kanskje fremdeles én lur på dagen? Bugabooen må jeg jo ha hjemme til den minste..

Emaljunga mondial duo farge navy etter de to forrige kjøpt ny i 2014, også har jeg liggende i bilen en babyjogger city mine eller Brio Smile. Dem er mindre sammenlagte. Blir nok å bruke tvillingvogn mye pga søsken. Og må nok gå til anskaffelse av søskenbrett eller noe siden hun på 3 år vil nok trenge det inni mellom. Jeg trenger strengt tatt ingen nye vogner da jeg har triller, sportsvogner og baggvogner alt. Men kansje jeg selger unna noen av dem og tester ut en NYERE når Lille skal over i sitte vogn.
Jeg irriterer meg over at de fleste enkle sammenleggbare vogner er vendt fra meg, og ikke kan vendes mot meg... får se...

Har veødig lyat på ei slagt vogn med 4 hjul, der 2 er svingbare [emoji23] einaste eg iknje har testa enda. So har (allerede) studert emmaljunga-vognene[emoji23]

Angrer på at JEG ikke valgte det på vår Emmaljunga mondial duo. Det er jo så dyrt, og kjøpe bare understellet når vi alt har et.
Og dem går så fort på nettet som brukt, og blir bydd opp i pris :(

Back
Topp