Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun kommer sikkert til å sove i barnehagen fortsatt hvis hun bare er 2 år når neste kommer. Men du kan jo ha en helt enkel vogn som hun skal sove i. Og bruke bugaboo'en hjemme [emoji6]Jeg har en bugaboo cameleon til jenta mi som blir 2 år når lille blir født. Da skal hun begynne i barnehagen som er 50 m fra leiligheten vår. Tror dere at jeg trenger en vogn til..? Eller bare en liten trille til helgene?
Bugaboo donky har jeg hørt mye bra om [emoji4] skulle vi ha to tette hadde det vært vognen for oss [emoji16]Fornøyd m trailz? [emoji1362] vurderer den eller bugaboo donky(virker veldig OK ut m kurven på siden)
Samme tenker jeg. At det kan være greit nok å ha ei litt lett vogn med søskenbrett på.Jeg er også usikker på søskenvogn. Er jo bare vits i helgen, og min jente har aldri likt å sitte i vogn,men hun sover fint i den... Vurdere evt ståbrett + en liten trille/reisevogn til hun som blir 23 mnd når mini kommer
Men så kom jeg på at hun skal begynne i barnehagen i august og da sover hun vel kanskje fremdeles én lur på dagen? Bugabooen må jeg jo ha hjemme til den minste..Samme tenker jeg. At det kan være greit nok å ha ei litt lett vogn med søskenbrett på.
Har veødig lyat på ei slagt vogn med 4 hjul, der 2 er svingbare [emoji23] einaste eg iknje har testa enda. So har (allerede) studert emmaljunga-vognene[emoji23]