Vogn

Vi kommer til å kjøpe Stokke trailz. Falt for den pga høyden, og stor og god/åpen plass i kurven under. Og så er den fin å se på :)

Jeg har virkelig ikke anelse. Har tittet litt på nett og lest litt om andres meninger og erfaring, men jeg vet ikke... Må vel fysisk se og ta på en og teste den i butikken tenker jeg.
Er ikke første gangs, så burde vel ha litt snøring, men nei.... hadde en Simo vogn sist og den sluttet de å produsere i fjor, da Britax kjøpte opp Simo. Hadde gått for den om den, men da får jeg heller titte litt. En ting som er sikkert, jeg vil IKKE ha 3 hjul, har sett flere vogner som har veltet med barn opp, men kan jo så klart ha noe med at moren overlesset med handleposer, tung stelleveske eller lignende. Synes bare det virker ustabilt også.

Kjøpte vogn i uke 14 eller noe sånt :p Var så billig så måtte bare. Babyjogger city elite. Ville ha den pga en kombinasjon av pris og gode anmeldelser, også ville jeg ha en som ikke var altfor stor. En stor firehjulsvogn hadde garantert ikke blitt brukt som sportsvogn her i huset.

Vi har vært så heldige at vi har fått en Mountain Buggy urban jungle.
Kanskje ikke den vognen jeg hadde valgt selv (pga den har tre hjul), men når vi fikk en splitter ny vogn var valget om å takke ja veldig enkelt!! :D
Det er den vi har sett på! Har dere fått den enda? Spent på å høre hvordan den virker i virkeligheten, har bare sett på nett;)

Det er den vi har sett på! Har dere fått den enda? Spent på å høre hvordan den virker i virkeligheten, har bare sett på nett;)

Den ligger hos svigers, så har bare sett den sammenpakket. Så interesserte er vi at vi ikke har giddet å pakke den opp :shy:
Fargen var utrolig lekker da :D

Vi har kjøpt Emmaljunga mondial deluxe i fargen pure lounge :) Er veldig glad i emmaljunga pga at den har gode dempere og er god på alt slags føre. Veldig greit med termin i slutten av oktober, for da er det ikke så lenge til snøen kommer. Er god plass i bagdelen til voksipose også. Den er litt tung inn og ut av bilen da.

Bugaboo bee 3 har vi kjøpt på tilbud siden 5'rn kom og 3'rn gikk ut. Jeg bærer veldig mye så er helst type kjøpesentervogn jeg trenger :) Ute på tur så bruker jeg helst bæretøy :)

Kjøpte emmaljunga mondail delux 2016 modellen med fargen navy/ hvit brukt og er hittil kjempe fornøyd. Vi er begge ganske lange det avgjorde litt å att vi bor på bygda :)

Vi har en Emmaljunga mondial white leatherette. [emoji4] Den er stor, men passer perfekt for oss på bygda [emoji4]

Har ikke kjøpt enda og har vært att og frem på om vi vil ha emmaljunga eller bugaboo, og etter å ha prøvekjørt i butikken er vi ikke i tvil om at emmaljunga er det beste valget for oss :) en fryd å trille! Tenkte å kjøpe emmaljunga edge grey melange :)

Hadde Mountain Buggy og Emmaljunga City Cross til storesøster (ville ha trehjuling, men hun ville ikke sitte fremovervendt da bagen på MB var for liten, så da ble det City Cross i en mellomperiode). Igrunn godt fornøyd med begge og skal forsøke å kombinere egenskapene denne gangen.. Valget faller nok på Bugaboo Buffalo, håper den innfrir!

Jeg blir gal av å se på vogner, hva i alle dager skal jeg velge? Er det mulig å velge helt feil? Akkurat nå står jeg mellom Bugaboo Buffalo og Britax Go Next, men det er jo dyre vogner. Og hvilken er best av de to? Og finnes det noen som passer oss bedre? :arghh:

Jeg blir gal av å se på vogner, hva i alle dager skal jeg velge? Er det mulig å velge helt feil? Akkurat nå står jeg mellom Bugaboo Buffalo og Britax Go Next, men det er jo dyre vogner. Og hvilken er best av de to? Og finnes det noen som passer oss bedre? :arghh:
Det skal mye til å velge helt feil. Dessuten finnes ikke den perfekte vognen (mener jeg). Du må bare finne en som er god nok [emoji23] Og blir du ikke fornøyd kan du selge og kjøpe ny. Av de to du nevner er vel britax flere tusen billigere? Eller blander jeg modeller nå?

Hvilken vogn er dette? Og hvor har du kjøpt?

Den heter abc design viper 4, de har den på salg til 5999 på babybanden :) har aldri hørt om merket før, men så/prøvde den først i butikk på babybanden også undersøkte jeg litt på nett. De selger den på jollyroom også og der står det litt mer info. Men billigere på babybanden. Er et tysk merke, virker som kvaliteten er ganske god :happy:

Det skal mye til å velge helt feil. Dessuten finnes ikke den perfekte vognen (mener jeg). Du må bare finne en som er god nok [emoji23] Og blir du ikke fornøyd kan du selge og kjøpe ny. Av de to du nevner er vel britax flere tusen billigere? Eller blander jeg modeller nå?

De ligger begge i samme prisklasse så vidt jeg kan se, så jeg tror kanskje du blander modeller. Har også sett på Britax smile 2, og den er jo nesten halve prisen i forhold til de to andre. Jeg får ta meg noen testerunder i noen utstyrsbutikker etter hvert og se hva jeg faller for og er villig til å betale :joyful:

Back
Topp