Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den vi har sett på! Har dere fått den enda? Spent på å høre hvordan den virker i virkeligheten, har bare sett på nettVi har vært så heldige at vi har fått en Mountain Buggy urban jungle.
Kanskje ikke den vognen jeg hadde valgt selv (pga den har tre hjul), men når vi fikk en splitter ny vogn var valget om å takke ja veldig enkelt!!![]()
Det er den vi har sett på! Har dere fått den enda? Spent på å høre hvordan den virker i virkeligheten, har bare sett på nett![]()

Hvilken vogn er dette? Og hvor har du kjøpt?Idag kom vogna!!
Veldig fornøyd til nå hvertfall, så får vi se hvordan den er i bruk
Vis vedlegget 226138
Idag kom vogna!!
Veldig fornøyd til nå hvertfall, så får vi se hvordan den er i bruk
Vis vedlegget 226138

Det skal mye til å velge helt feil. Dessuten finnes ikke den perfekte vognen (mener jeg). Du må bare finne en som er god nok [emoji23] Og blir du ikke fornøyd kan du selge og kjøpe ny. Av de to du nevner er vel britax flere tusen billigere? Eller blander jeg modeller nå?Jeg blir gal av å se på vogner, hva i alle dager skal jeg velge? Er det mulig å velge helt feil? Akkurat nå står jeg mellom Bugaboo Buffalo og Britax Go Next, men det er jo dyre vogner. Og hvilken er best av de to? Og finnes det noen som passer oss bedre?![]()
Hvilken vogn er dette? Og hvor har du kjøpt?

Det skal mye til å velge helt feil. Dessuten finnes ikke den perfekte vognen (mener jeg). Du må bare finne en som er god nok [emoji23] Og blir du ikke fornøyd kan du selge og kjøpe ny. Av de to du nevner er vel britax flere tusen billigere? Eller blander jeg modeller nå?