Vogn

:eek: det skal jo ikke skje da. Det må jo ha vært en feil med vogna. Men blir mer og mer dytta mot emmaljunga [emoji85]
Nei huff. Nå tror jeg du overbeviste meg :p
Nei, det skal så absolutt ikke skje [emoji14] og det gjør det svært sjeldent også (heldigvis). På service sa de at hjulene ikke hadde tålt trykket. Var ingen påvist feil eller mangel på den vognen [emoji14] så jeg har rett og slett fått totalt noia for slike hjul, men det er meg :)
 
Synes Emmaljunga sine vogner er utrolig fine og se på. Gode og stødige vogner. Men dessverre veldig tunge og store. De tar ofte hele bagasjerommet i bil. Det vi ser på jobb (jobber i barneutstyrs butikk) er at veldig mange kommer å kjøper ei mindre trille når barnet vokser ut av bagen, nettopp fordi vogna blir veldig tung og stor. Jeg har hatt city cross selv og syntes den ble veldig upraktisk etterhvert.

For meg er det et must med svingbare hjul foran som kan låses når man triller i ujevnt terreng og i mye snø. Er så mye lettere å komme seg frem når hjulene foran er svingbare :) Jeg har baby jogger city elite til datteren min nå og er veldig fornøyd med den.
Ellers liker jeg stokke trailz veldig godt, men den blir dessverre alt for høy for meg.

Emmaljunga sitt Duo S Lounge-understell kan kanskje ikke låse fremhjula?
 
Emmaljunga sitt Duo S Lounge-understell kan kanskje ikke låse fremhjula?
Har ikke satt meg så veldig inn i emmaljunga sine understell så det vet jeg ikke :) Men det var ikke svingbare hjul på understellet jeg hadde på min city cross.
 
Her blir det nok TFK igjen[emoji5]. Hadde emmaljunga Edge duo til de to eldste. Stor og tung vogn. Hadde TFK til sportsvogn og veldig fornøyd med den.
 
Her har vi Emmaljunga Mondial i hvit "skinn" etter storebror, den er jo kun 2 år gammel så blir nok brukt en gang til :)
 
Er jeg alene om å elske Brio? :p
Har hatt både eldre modell (som vi faktisk brukte en del hjemme før den ble bhg.vogn) og en litt nyere (2011-modell), og elsket dem!! Veldig behagelige å trille, ikke for tunge, lettvinte å legge sammen, tok ikke for stor plass i bagasjeromemt, samtidig som det var god plass til barna (et oktober-barn og et juni-barn, så var god plass til vognposer til liten og "stor" baby) :)
 
Er jeg alene om å elske Brio? [emoji14]
Har hatt både eldre modell (som vi faktisk brukte en del hjemme før den ble bhg.vogn) og en litt nyere (2011-modell), og elsket dem!! Veldig behagelige å trille, ikke for tunge, lettvinte å legge sammen, tok ikke for stor plass i bagasjeromemt, samtidig som det var god plass til barna (et oktober-barn og et juni-barn, så var god plass til vognposer til liten og "stor" baby) :)
Søsteren min har brio smile til sin datter og jeg syns den vognen er veldig god, men til mitt eget barn ønsker jeg en annen vogn, har satt brio smile som nr 2 på vognlisten dersom det ikke blir førstevalget [emoji4]
 
Er jeg alene om å elske Brio? :p
Har hatt både eldre modell (som vi faktisk brukte en del hjemme før den ble bhg.vogn) og en litt nyere (2011-modell), og elsket dem!! Veldig behagelige å trille, ikke for tunge, lettvinte å legge sammen, tok ikke for stor plass i bagasjeromemt, samtidig som det var god plass til barna (et oktober-barn og et juni-barn, så var god plass til vognposer til liten og "stor" baby) :)
Jeg har forelsket meg i Go Next, tror det blir den på oss. Ut i fra tester så passer den vognen veldig bra til den bruken vi ser for oss :) Vi må bare prøve den så den får plass i bilen, har tenkt å ikke bytte bil med en gang da vi pusser opp hus
 
Er jeg alene om å elske Brio? [emoji14]
Har hatt både eldre modell (som vi faktisk brukte en del hjemme før den ble bhg.vogn) og en litt nyere (2011-modell), og elsket dem!! Veldig behagelige å trille, ikke for tunge, lettvinte å legge sammen, tok ikke for stor plass i bagasjeromemt, samtidig som det var god plass til barna (et oktober-barn og et juni-barn, så var god plass til vognposer til liten og "stor" baby) :)
Jeg har sett litt på Britax (som de heter nå) Go Big (tror jeg den het).
 
Har sett litt på både Stokke Trailz og Babyjogger City Elite (på nett), begge ser fine ut, men litt bekymret for at Cityjoggeren ikke er vendbar..
 
Har emmaljunga edge duo fra før og er veldig fornøyd. Det eneste er at den tar mye plass i gangen og i bilen. Skal fikse litt på hjulene i morgen, så lurer på om vi legger den ut for salg etterpå for å heller kjøpe en rimeligere og mindre vogn.
 
Back
Topp