Vogn

Her fikk mannen så og si bestemme vogn. Hadde egentlig sett mine øyner på Britax Go Big, men så fikk mannen øyne for den her gjennom jobben. Det er så lenge siden jeg så han sett så engasjert for noe. Det er en tyskprodusert vogn fra Knorr (ikke matprodusenten), som er laget i samarbeid med VW og heter da altså GTI. Dette var visst nok så kult, både for han og kollegene at hele flokken ble engasjerte. Det endte da altså med at engasjementet for vogn (og pris, samt ekstrautstyr) medførte at denne ble bestilt. Slikt barnslig engasjement, er det vanskelig å si nei til. Er egentlig positivt overrasket over vognen, selv om jeg egentlig ikke liker den helt. Den står MIDT på stuegulvet som en tilvenningsfase. Er egentlig ikke så glad i rødt, så jeg må bli litt vant med den.. :D
350447_gti_babywanne_perspektivisch.jpg

Haha, så gøy! Ja e skikkelig søtt med ordentlig engasjement!

Haha, så gøy! Ja e skikkelig søtt med ordentlig engasjement!

Ja og så vanskelig å egentlig ville si nei, når du vet skuffelsen som kommer da. Tenke nok at mannens lykke og engasjement her går foran meg denne gangen. Koser meg med det at jeg vet at det ikke er så mange som har denne vogna :)

bbb84921c53fb533f134c4648a3f7ac7.jpg
emmaljunga edge duo :) Vi ville ha den fordi den er stor og romslig, samt supergod og trille :) Vi går mye i forskjellig terreng, så da ble vi anbefalt den, og det var den som falt oss naturlig , også er den jo grisefin og se på [emoji7] Julegave fra svigers [emoji173]

emmaljunga edge duo :) Vi ville ha den fordi den er stor og romslig, samt supergod og trille :) Vi går mye i forskjellig terreng, så da ble vi anbefalt den, og det var den som falt oss naturlig , også er den jo grisefin og se på [emoji7] Julegave fra svigers [emoji173]

Så fin den er :D er den veldig stor når den blir lagt sammen?

Så fin den er :D er den veldig stor når den blir lagt sammen?
Den er kjempefin [emoji7] Ja, det er den forsåvidt, iallefall med bagdelen, siden den er HUUGEE, og det er det eneste negative som vi klarte og påpeke med den. Men man kan jo bruke barnesete på den, maxicosi om jeg ikke tar feil, så er jo en god del valgmuligheter med den [emoji1] Kjekt om man bare trenger den på butikken, f.eks [emoji4]

Den var fin:-) Har du pakket opp julegaven alt du da :-p

Har ikke kjøpt enda men vi skal ha Stokke Trailz :)

Har Emmaljunga super nitro fra før. Veldig fornøyd med den. Godt brukt hver dag i 2,5 år nå. Men i og med det ikke er noe fjæring i den (babyer sovner ofte fortere når det er god demping/vugging), har jeg også en Simo duo

Jeg hadde lenge drømt om Bugaboo donkey, men begrunn av dårlig råd lagt drømmen til side. For noen dager siden fant jeg drømme vognen for et rimelig pris. Vognen ser splitter ny ut og kan ikke vente til å vise frem lillebror og storebror sammen <3 <3

Emmaljunga super nitro, har ikke gått brukt den enda. Henter den til uka :-D

Vi har basson er storfornøyd med den lett og trille og ikke tung hadde den med storesøster siden jeg hadde veldig bekkenplager så trengte jeg en vogn som ikke e tung og jeg skal bruke den til lillesøster og :)

Hadde egentlig bestemt oss for å bruke city cross fra storebror, men siden han bruker den som sovevogn i bhg og fant ikke noe lignende på finn som han kunne bruke istedet, bestemte vi oss for å kjøpe en som heter Baby merc Leo, en ganske rimelig vogn som lignet på emmaljunga, men så kom Black friday og Babyjogger city Elite på salg med pram deluxe bagen.. da var jeg solgt :p er SÅ fornøyd!! Lett å slå sammen, lett å trille, tar ingen plass.. angret nesten på at vi ikke kjøpte den med førstemann :D

ImageUploadedByBV Forum1482621136.454012.jpg
Babyjogger City Elite etter storebror! Beste vogna. Hadde emmaljunga nitro city da eldste var baby, men kjøpte denne da han var 2, og kjøpte bag nå.

Har Emmaljunga City Cross etter storebror :) både bag og sportsdel, og quadrolift, samt en City mini gt, og en trille vi kjøpte i USA...

Har kjøpt en brio smile brukt siden storesøster bruker sin emmaljunga cross som sovevogn i bhg enda. Og emmaljunga er stor og tung å legge sammen og inn i bil, selv om den var veldig god å trille! Mindre bag på den nye vogna, men hun jeg kjøpte av sa den er god i ulendt terreng også, så er veldig fornøyd så langt :) Og så er den mye lettere å legge sammen!

Back
Topp