Vogn

c4c969aff87bb32bc6fca1e718eca4f0.jpg

73de8ea6c0b7dbccfb68a36925aa28dd.jpg


Emmaljunga edge duo, god plass, gode dekk til både grus- og asfaltveger, holdbare, fine å se på og fikk den billig [emoji85] :)
 
ImageUploadedByBV Forum1482255206.037601.jpg

Mountain buggy urban jungle. Synes den er veldig praktisk og har mange lure løsninger. Den er også ikke av de dyreste, og jeg fikk den på 50% salg i tillegg![emoji5]️
 
Emmaljunga edge duo etter storebror. Var blant de beste for oss å trille som er høye. solid vogn og gode dempere. storebror sovnet i vognen bare vi gikk ut døren hjemme. vi kjøpte ny fordi vi fikk den i gave av familie
 
Vis vedlegget 212421

Mountain buggy urban jungle. Synes den er veldig praktisk og har mange lure løsninger. Den er også ikke av de dyreste, og jeg fikk den på 50% salg i tillegg![emoji5]️

Jeg har denne. Husk at mountain buggy har hatt produksjonsfeil på stoffet sitt i lang tid.. ALT fester seg.. Og stoffet blir helt matt etter bare noen uker.. Vognen jeg hadde brukt i 1 mnd så 10 år gammel ut.. Måtte reklamere til butikken som så tok det med mountain buggy som igjen måtte sende til butikken som så sendte nytt stoff til meg.. (På både bagdelen og sportsdelen) Tok mange mnd og lille hadde vokst ut av baggen før den tid.. Måtte konstant gå med rulle for å få av den værste møkka.. Kjempe dust av mountain buggy å fortsette å selge feilproduksjon etter feilen er oppdaget.. Så følg med, og eventuelt klag om samme skjer med deg. Bare sånn til info.. Ellers er det en veldig grei vogn :)
 
vi har mountain buggy urban jungel v.3... hadde denne med storebror også... var super fornøyd med vognen, er sikker på at vi kommer til å bli det nå også... jeg gleder meg masse til å ta i bruk vognen... <3
 
Har en Brio Happy etter eldstejenta (2012) og vi er veldig fornøyd med den. Vet mange bytter vogner flere ganger i løpet av småbarnsperioden, men vi har brukt den til to barn og nå er det altså tredjemann som skal bruke den. Ser fortsatt veldig fin ut (ingen solbleking, rifter i stoffet, jordslag eller andre ting) Har god plass i både bag- og sportsvogndelen til vognpose, er lett og trille på både grus, asfalt, gress og butikkgulv. Gleder meg til å trille mange flere turer med den, og satser på at babyen blir like glad i å sove i den som mellomstejenta var/er (eldstejenta var ingen vognsover) :)
 
Babyjogger city elite med pram deluxe bag :) Har aldri funnet den helt perfekte vognen, men den har det meste av det vi ønsker. Som hovedvogn har vi tidligere hatt Emmaljunga edge duo, Emmaljunga city cross, Simo og TFK joggster twist (vogndilla sa du?! :rolleyes:). Har også vært igjennom en haug med triller, senest Babyjogger city mini, og den er vi såpass fornøyd med som trille at vi gikk for City Elite som hovedvogn :)
 
Jeg har denne. Husk at mountain buggy har hatt produksjonsfeil på stoffet sitt i lang tid.. ALT fester seg.. Og stoffet blir helt matt etter bare noen uker.. Vognen jeg hadde brukt i 1 mnd så 10 år gammel ut.. Måtte reklamere til butikken som så tok det med mountain buggy som igjen måtte sende til butikken som så sendte nytt stoff til meg.. (På både bagdelen og sportsdelen) Tok mange mnd og lille hadde vokst ut av baggen før den tid.. Måtte konstant gå med rulle for å få av den værste møkka.. Kjempe dust av mountain buggy å fortsette å selge feilproduksjon etter feilen er oppdaget.. Så følg med, og eventuelt klag om samme skjer med deg. Bare sånn til info.. Ellers er det en veldig grei vogn :)

Takk for info. Ser det skal være nytt stoff på den nyeste modellen, v3. Får håpe det holder greit:) det viltigste for meg er at den er god å kjøre, fin til babyen og ikke rådyr:)
 
Håper på januarsalg. Jeg har hatt emmajunga som jeg forøvrig var superfornøyd med. Den er brukt til to og har stått mye ute både hjemme og i barnehagen. Så vi trenger en ny. Jeg vil egentlig ha babyjogger city elite. Følger med på Finn og eventuelt håper på et januarsalg
 
Hadde mange ulike vogner til førstemann (kjøpte de fleste brukt, tre av dem kjøpte vi ny). Denne gangen har jeg kjøpt en brukt Emmaljunga City Cross med bare bag, av erfaring vil jeg gå over til ei mindre vogn med svinghjul når vi bytter til sportsdel. Jeg må ha vogn med ordentlig gynging/demping til baby, og det har City Crossen. Hadde Simo kombi mesteparten av babytiden til førstemann, og var veldig fornøyd med alt utenom tyngden. :)
 
Jeg har kjøpt liggedelen til Stokke Trailz, men venter med understellet. Håper det kanskje kommer på romjuls- eller nyttårssalg! :)
 
Vi har emmaljunga duo edge etter storesøster. Helt svart vogn. Den er like fin fremdeles. God å trille, god fjæring, god plass. Må vaske kalesjen for den er litt støvete etter å ha sittet på sportsvognen, ellers er den klar til bruk en gang til :)
 
Vi har kjøpt Britax Smile 2 (liggedel, sportsdel og bilsete). Er ikke rådyr, virker veldig praktisk/enkel i bruk og (viktig) får plass til alt i bilen (har ikke stasjonsvogn akkurat :D) pluss at samboer har veldig god erfaring med merke fra når kid'n hans var liten.

britax smile 2 duo.jpg

Ble possitivt overasket når jeg fikk vognen i hus, synes alltid den så kjedelig ut på bilder, men veldig fornøyd når jeg kjøpte den. :happy:
 
Kjøpt Britax go next.. Bag og sittedel. Kjøpt brukt, så fikk den til mindre enn halv pris, da vi fikk med hjul vi kan bytte ut svinghjula.. Syns vogna virker praktisk og den er ikkje så stor. Føler mange vogner er så svære. Denne vogna virker lett å legge sammen og blir fin og kompakt, passer oss fint når vi ikkje har tenkt å kjøpe ny bil med det første :) Foreløbig veldig fornøgd, men må sjå når den blir tatt i bruk :p
 
Emmaljunga mondial delux etter storesøster. Den er fin å se på og god å trille, men tar himla stor plass i bagasjen [emoji14]
 
Her fikk mannen så og si bestemme vogn. Hadde egentlig sett mine øyner på Britax Go Big, men så fikk mannen øyne for den her gjennom jobben. Det er så lenge siden jeg så han sett så engasjert for noe. Det er en tyskprodusert vogn fra Knorr (ikke matprodusenten), som er laget i samarbeid med VW og heter da altså GTI. Dette var visst nok så kult, både for han og kollegene at hele flokken ble engasjerte. Det endte da altså med at engasjementet for vogn (og pris, samt ekstrautstyr) medførte at denne ble bestilt. Slikt barnslig engasjement, er det vanskelig å si nei til. Er egentlig positivt overrasket over vognen, selv om jeg egentlig ikke liker den helt. Den står MIDT på stuegulvet som en tilvenningsfase. Er egentlig ikke så glad i rødt, så jeg må bli litt vant med den.. :D
350447_gti_babywanne_perspektivisch.jpg
 
Back
Topp