Vogn

Har en Brio happy duovogn og en Bumbleride Indie :-)

Jeg er dessverre bitt av vogndilla... Har en buffalo, bee og tfk... Planen var å kvitte meg med tfk vogna, men klarer ikke helt det...

Bumbleride indie 4 og Stokke scoot v2
Vurderer å kjøpe en sovevogn til barnehagen

Hva tenker folk kjøpe til barnehagevogn? Jeg får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal kjøpe...

Har så lyst på en vogn til eg og! Er den britax vogna god?? Har TFK og er kjempe fornøgd me den :)
Den er veldig god. Vi har den stående på fjellet, og jeg er super fornøyd. Lett, enkel å legge sammen , funker fint i ulent terreng, frøkna sitter og sover godt i den. Mye vogn for pengene :0)

Emmaljunga mondial duo som hoved-baby-vogn, basson baby søskenvogn, phil and teds søskenvogn, abc cobra som storebrors sovevogn i bhg, chicco - trille etter ferietur med storebror og en søskenvogn til hvor begge må sitte fra meg så har ikke blitt brukt enda. 6 vogner, blitt endel :p

I wish at vi hadde flere enn en vogn. Dessverre er vi stuck med vår Brio Smile, for vi har ikke råd til noe bedre. ;)

Kan jeg få spørre: hvorfor har dere flere/så mange vogner..? Rekker jo såvidt å bruke den ene vi har..

Kan jeg få spørre: hvorfor har dere flere/så mange vogner..? Rekker jo såvidt å bruke den ene vi har..
Jeg har en på fjellet, for å slippe og dra den opp og ned hver gang vi skal dit. En i bilen som tar liten plass , men egner seg best for by/kjøpesenter. En til soving og turer i ulent terreng. Og den siste bare for jeg synes den var så pen;0) Men jeg føler jeg bruker alle vognene mine mye. Den på fjellet så godt som annen hver helg. Bilvogna hver gang vi skal shoppe / fikse ting. Og de to siste bytter jeg litt på med, men de er jo i bruk i hvert fall en gang hver seg pr dag. Soving, turer m hunden osv.

Har "bare" tfk joggster twist og har klart oss veldig fint med den, har nå kjøpt en til brukt for å ha stående i barnehagen.
Er vi på tur bruker vi også sykkelvogn, bæremeis, og skal snart til innkjøp av sykkelsete.

Jeg er ikke flink på de forskjellige vognene, men dere som har de med 3 hjul, sitter barnet vendt fra dere da eller kan man snu slik at de sitter mot når man går tur? :)

Back
Topp