Vogn

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg har en litt eldre simo vogn nå som jeg er kjempe fornøyd med! Eneste minuset er at den er litt stor og "klumsete" :P

Er det noen som har gått til innkjøp av en lettere/enklere barnevogn? Isåfall hvilken da? :) Gjerne legg ved bilde hvis du har :)

Bumbleride indie! Trehjulsvogn som er kjempe lett, liten når man legger den sammen, stor kalesj, liggestilling og veldig fin å trille :) Og ikke såå dyr!

Bumbleride indie! Trehjulsvogn som er kjempe lett, liten når man legger den sammen, stor kalesj, liggestilling og veldig fin å trille :) Og ikke såå dyr!

Jeg har kjøpt samme vogna, den er helt super! Den veier kun 9 kilo, og er en drøm å trille :-D

Vi har bumbleride indie 4 som hovedvogn (litt mindre sammenlagt og litt tyngre enn indie med 3 hjul). Har Stokke scoot liggende i bilen, så den bruker vi på kjøpesenter og når vi er i byen (vil da ha henne vendt mot meg)

Vi har brio go og er veldig fornøydlett og tar liten plass i bil.som trille har vi Babyzen Yoyo.veldig kjekk den og

Vi har Emmaljunga edge duo som hovedvogn og City mini GT. Fantastisk å trille, god liggestilling og tar veldig liten plass i bilen :) ImageUploadedByBV Forum1460280477.726907.jpg

Last edited:
Vi har kun èn vogn, og er fortsatt storfornøyd med den! Etter at vi byttet til sportsdel, har den blitt enda lettere og enker å frakte med seg/pakke ned i bil etc. Bugaboo buffalo. Sverger til den for evig og alltid! Sykt enkel, lett, fin og praktisk

Har kjøpt oss en Zero2four-trille til å ha i bilen, fantastisk lettvint, fatter ikke at vi ikke har gjort det tidligere :) Har jo drasset med oss den svære Emmaljungaen som tar hele baggasjerommet dersom vi skulle på kjøpesenter eller lignende...

Har kjøpt oss en Zero2four-trille til å ha i bilen, fantastisk lettvint, fatter ikke at vi ikke har gjort det tidligere :) Har jo drasset med oss den svære Emmaljungaen som tar hele baggasjerommet dersom vi skulle på kjøpesenter eller lignende...
Hmmm, den virket faktisk veldig interessant! Du har ikke bilde av den sammenpakket? :) Finner ikke bilder av det..

Vi har Emmaljunga Super Nitro som hovedvogn, og har kjøpt den nye Babyzen Yoyo+ som reisevogn/sommertrille.. Er kjempefornøyd hittil, den tar så og si ingen plass i bilen, og den er lett å slå opp og legge sammen;) I tillegg er det veldig deilig å kunne trille guttungen nesten helt ombord når vi skal fly!:) Kommer nok til å bruke den masse når temperaturen blir såpass at vi kan droppe vognpose:D

Huff, har så mange vogner nå :p
Enkeltvogner og søskenvogner, gått til innkjøp av en søskenvogn med sete som kan settes over eller under så vi kan ha den med på flyreise og ferie i "kronglete" steder. Har vært kjempefin i bruk, men savner å se snuppa når jeg triller, var på bråkete lekeland her om dagen og hun var full av tårer og hadde tydeligvis grått en stund når jeg snudde på henne :( så en vogn du skal bruke mye anbefaler jeg er vendt mot deg hvertfall :)
ABC design cobra har jeg vært kjempefornøyd med til storebror :)

Back
Topp