Vogn

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Ikke noe negativt å si om simo kombi i alle fall, forutenom at simo generelt er en tung vogn. Baggen er ikke løs og det var god plass :) varierer vel litt fra vogn til vogn vil jeg tro

Jeg mener den veide ca. 22 kg. med bag og understell, men skal ikke si helt sikkert. Det ble unødvendig tungt med tanke på at vi som sagt skal ta den mye med oss.

Syns også det var veldig dumt at barnesetet deres (simplicity) hadde scoret så dårlig i kollisjonstester. Sendte litt mailer, og mener det hadde noe med at det produsert i et miljøfiendtlig materiale. Vet ikke hvordan dette er nå. Ønsker å ha muligheten til å bruke bilsetet rett på understellet.

Tror jeg fant ut at den var god på det meste av føre, men er en stund siden jeg undersøkte den da.

Syns systemet der du kan sette bagen rett på et vuggeunderstell er helt fantastisk!

Utvilsomt den fineste vognen jeg har sett.
22kg er ganske mye.. Emmaljunga veier vel 18kg, og den var skikkelig dritt.. :p

Ikke noe negativt å si om simo kombi i alle fall, forutenom at simo generelt er en tung vogn. Baggen er ikke løs og det var god plass :) varierer vel litt fra vogn til vogn vil jeg tro
Tre av de jeg har prata om combivogn med hadde simo, og ingen av de var fornøyde.. :p

Hvor mye veier den? :) emmaljunga Edge duo veier et halvt tonn! :p spesielt om man skal ha den ut og inn av bil, opp/ned trapper, og dytte generelt når vekta på barnet kommer i tillegg.. :p

Kan også hende du har kjent på en som hadde vekta "godt fordelt" :) broren min har kjent på to vogner som veide ca det samme, og han sa at den ene virka mye tyngre enn den som faktisk var tyngst.. :)
Bare et godt råd altså :) kjedelig å handle en vogn man angrer på i ettertid, og jeg kjenner så alt for mange som har gjort det :p

Den veier 12 kg hvis jeg klarer å tolke det rett.. Eller er det bare understellet kanskje.. Skal ut å teste litt ja, men har nok blitt forelska i denne.. Utseende ihvertfall, men den må jo så klart duge også ;)
Superhappy for råd, ja til flere! :D Hae jo aldri hatt vogn før, og jeg aner jo ikke hva slags behov eller forventninger jeg har til en.

Jeg mener den veide ca. 22 kg. med bag og understell, men skal ikke si helt sikkert. Det ble unødvendig tungt med tanke på at vi som sagt skal ta den mye med oss.

Syns også det var veldig dumt at barnesetet deres (simplicity) hadde scoret så dårlig i kollisjonstester. Sendte litt mailer, og mener det hadde noe med at det produsert i et miljøfiendtlig materiale. Vet ikke hvordan dette er nå. Ønsker å ha muligheten til å bruke bilsetet rett på understellet.

Tror jeg fant ut at den var god på det meste av føre, men er en stund siden jeg undersøkte den da.

Syns systemet der du kan sette bagen rett på et vuggeunderstell er helt fantastisk!

Utvilsomt den fineste vognen jeg har sett.

Jeg må visst undersøke mer.. Hvorfor kan det ikke bare være enkelt å finne en vogn?! :p

Tre av de jeg har prata om combivogn med hadde simo, og ingen av de var fornøyde.. :p
Er vel smak og behag. Baggen var i alle fall passelig lenge her og den var aldri løs. Ryggplate i baggen som kunne settes opp også når ungen ble større og ville opp å se :)

Jeg har bare godt å si om kombi :) deilig med den bagen du har oppi vogna som tas ut lett :) kjøpte sånn bag til Emmaljunga også. så ikke behovet for to deler på vogna :) heter vel qudrolift eller noe :) dette er virkelig smak og behag.

Tror nok man bare må prøve seg frem og finne ut hva som passer best. Alle har jo forskjellig behov tenker jeg :)

Back
Topp