W
Wardruna
Guest
Sitter å ser litt på vogner.. Men er så usikker..
Myk VS hard bag?
Noen som har vært borti Carena Free Style?
Myk VS hard bag?
Noen som har vært borti Carena Free Style?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggeligOg der mista jeg lysta på combiTakk for info! Da er jungelen bittelitt mindre, og det er en start
![]()
Har kombiå baggen sitter ikke løst i det hele tatt
bagen er mer en stor nokk
![]()
Du har det og har brukt den med baby oppi eller?Har kombiå baggen sitter ikke løst i det hele tatt
bagen er mer en stor nokk
![]()
Sikler litt på Silver cross elegance.. Ser ut som mange er fornøyd med den.
Den er sykt fin. Hadde den og trailz på lista, men ender opp med trailz. Mest med tanke på hvordan de er å ta med på reise og turer. Kommer til å ta den en del inn og ut av bilen. Vekten ble avgjørende.
Hvordan syns du at den ikke virker tung, om du bare har sett på bilder av den?Jeg har kun sett bilder av Silver cross, men synes den er så fin!! Veit du hvordan den er på div underlag? Grus, snø, skogsveier etc?
Blir nok ut og inn av bil en del her også, men synes ikke den virker veldig tung..
Hvordan syns du at den ikke virker tung, om du bare har sett på bilder av den?
(Ikke ment som et negativt spm altså!)
Vil anbefale deg å reise å titte på vogner![]()
Hvor mye veier den?Det står hvor mye den veierHar kjent på en som var litt tyngre, husker ikke merke, og den virka ikke tung
![]()
Jeg har kun sett bilder av Silver cross, men synes den er så fin!! Veit du hvordan den er på div underlag? Grus, snø, skogsveier etc?
Blir nok ut og inn av bil en del her også, men synes ikke den virker veldig tung..
Oi, det er jo ganske mange kilo. Mener min veier 12-13 kg ellernoe (med sete) og chassiet var rikelig tungt å løfte opp i bilen likavel.Jeg mener den veide ca. 22 kg. med bag og understell, men skal ikke si helt sikkert. Det ble unødvendig tungt med tanke på at vi som sagt skal ta den mye med oss.
Syns også det var veldig dumt at barnesetet deres (simplicity) hadde scoret så dårlig i kollisjonstester. Sendte litt mailer, og mener det hadde noe med at det produsert i et miljøfiendtlig materiale. Vet ikke hvordan dette er nå. Ønsker å ha muligheten til å bruke bilsetet rett på understellet.
Tror jeg fant ut at den var god på det meste av føre, men er en stund siden jeg undersøkte den da.
Syns systemet der du kan sette bagen rett på et vuggeunderstell er helt fantastisk!
Utvilsomt den fineste vognen jeg har sett.