Vogn

En tråd i 'Mars 2016' startet av Førstegangs❤️, 24 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sofie85 Forumet er livet Marslykke 2016 Febbisbebbis'18

Akkurat samme vi gjorde <3 hvilken farge valgte dere? Gavekort på 2000kr kommer jo godt med :)

2. Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene

Hva er egentlig forskjellen på emmaljunga super nitro og nitro duo som jeg ser mange skal ha? Hvis begge har svingbare forhjul?

3. Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene

Mente mellom Edge duo og super nitro, hvis begge har svingbare forhjul

4. Arielda Flørter med forumet

Vi gjorde også det samme, hehe. Bra tilbud! Her ble det svart vogn. Gleder meg til å få den i hus om noen uker.

5. Sofie85 Forumet er livet Marslykke 2016 Febbisbebbis'18

Jeg ville gjerne ha den offwhite eller lyserosa, men der satte samboer foten ned så vi inngikk kompromiss og jeg fikk svart shiny chevron isteden ;) nå står den i stua ferdig satt sammen (fikk den med dagen etter, de hadde fått inn et stort parti samme dag) og med vognpose og dingleleker og babypledd oppi og alt helt klart. Bare synd den ikke skal tas i bruk før i mars, driver og leke-triller på den hver dag i stua og håper jeg snart blir lei ;) den er så fin!

• Liker Liker x 1
  6. vaflerogsyltetøy Glad i forumet

Ja! Gleder meg til å bruke det :) Vi kjøpte aluminiumsfargede stenger (ville ikke bruke 1000 kr ekstra på at to sidestenger var sorte) og den litt skarpe blåfargen, royal tror jeg den het? Den til trekket :) Dere da?

7. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Jeg hadde bestemt meg for super nitro men endte opp med edge duo med svingbare forhjul :p Så vidt jeg har forstått er edge duo vognen litt større i bagdelen og litt dyrere (da får du både bag og sportsdel i prisen.) Super Nitro er litt mindre og lettere, og da må du kjøpe bagdelen utenom så vidt jeg forstod. Prisen blir ca den samme, så det var helt tilfeldig at vi endte opp med edge duo ;)

• Informativ Informativ x 1
  8. Tatovertmamma Flørter med forumet

Emmaljunga lounge black har vi kjøpt :) med duo combi understell.. dette skal vær det beste for ulent terreng med god demping. Siden vi er mye ute i naturen falt valget på denne vognen :D

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      87,3 KB
      Visninger:
      42
  9. Valhin Betatt av forumet

ImageUploadedByBV Forum1446543240.384425.jpg ImageUploadedByBV Forum1446543255.080556.jpg ImageUploadedByBV Forum1446543277.500757.jpg

• Liker Liker x 2
  10. Anna77 Betatt av forumet

Tusen takk for svar Kosemutter :)

• Liker Liker x 1
  11. Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene

Den så veldig fin ut. Hva ble prisen?

12. Arielda Flørter med forumet

Hvilken vognpose kjøpte dere? Har ikke startet researchen min der enda.

13. Sofie85 Forumet er livet Marslykke 2016 Febbisbebbis'18

Jeg har to forskjellige, en fra Elodie Details i den minste str, og så en fra Oedenwalder i større str, tenker å bruke den første i babykurven på vognen og bytte over til den større når hun kan begynne med sportsdelen :) men hadde jeg gjort det på nytt så hadde jeg valgt bugaboo sine egne vognposer, de er ikke noe billigere enn andre, men fine farger og virker som passformen er godt tilpasset (åpenbart) til sportsdelen av vognene :)

14. Sofie85 Forumet er livet Marslykke 2016 Febbisbebbis'18

Ja, Alu/Black har vi også, men trodde ikke det var noe dyrere med Black/Black? Synes uansett Alu/Black er finere ;) den kongeblå ville egentlig samboer her også ha, men jeg har kjøpt vognpose og endel "stash" til vognen som ikke passer til den fargen så det fikk bli mer nøytralt, valgte svart Shiny Chevron, den er sånn spesial edition og ikke en av standardfargene. Elsker at trekkene kan byttes på så enkelt, skal ha lyserosa til sommeren tenkte jeg ;) er så utrolig fin vogn! Har dere fått den enda eller var det ventetid?

15. Babylykke90 Flørter med forumet

dette er våres <3

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  16. Tatovertmamma Flørter med forumet

Vi kjøpte med komfortpakke som inneholder vognpose, stelleveske og regntrekk, så kjøpte vi med car Seat adapter til vognen. Så er det med sportsdel også :) Prisen ble da 12119kr :)

17. Snart3barnsmor:)! Elsker forumet Marslykke 2016

Har en emmaljunga city cross fra før, ( sovevogn til mellomste) men har kjøpt en stokke trailz:)

• Liker Liker x 1
  18. vaflerogsyltetøy Glad i forumet

Vi fikk beskjed om at black/black kostet 1000 kr ekstra! Helt enig i at alu/black er finere, men mannen ville helst ha b/b. Men pga den ekstra 1000-lappen fikk jeg viljen min ;-) oh! Special edition farge hørtes gøy ut! Jeg og elsker at det er lett å bytte, lurer på lyseblå til sommeren :) vi får den rett før jul, var ca 8 ukers leveringstid :/

19. Lillesøster-16 Andre møte med forumet

Komplett.no har også gode priser på den, ca 4500 og 2000 for bagen ;)

20. Lillesøster-16 Andre møte med forumet

Jeg hadde en groenendael da sønnen min på 7år ble født. Hund med masse energi!! Men hunden gikk så mye penere når vi gikk med vogn enn uten Hadde ikke ventet det Øvde ikke på forhånd, har hørt fra flere at hunden går roligere når man går med vogn

Del denne siden