Vogn

Kjøpte Bugaboo Buffalo når det var babydager på Barnas Hus, så nå har vi ett 2000 kr gavekort der som vi kan bruke på noe annet snadder.
Dyr vogn, men akk så pen og god å trille! :)
Akkurat samme vi gjorde <3 hvilken farge valgte dere? Gavekort på 2000kr kommer jo godt med :)
 
Hva er egentlig forskjellen på emmaljunga super nitro og nitro duo som jeg ser mange skal ha? Hvis begge har svingbare forhjul?
 
Mente mellom Edge duo og super nitro, hvis begge har svingbare forhjul
 
Vi gjorde også det samme, hehe. Bra tilbud! Her ble det svart vogn. Gleder meg til å få den i hus om noen uker.
Jeg ville gjerne ha den offwhite eller lyserosa, men der satte samboer foten ned så vi inngikk kompromiss og jeg fikk svart shiny chevron isteden ;) nå står den i stua ferdig satt sammen (fikk den med dagen etter, de hadde fått inn et stort parti samme dag) og med vognpose og dingleleker og babypledd oppi og alt helt klart. Bare synd den ikke skal tas i bruk før i mars, driver og leke-triller på den hver dag i stua og håper jeg snart blir lei ;) den er så fin!
 
Akkurat samme vi gjorde <3 hvilken farge valgte dere? Gavekort på 2000kr kommer jo godt med :)

Ja! Gleder meg til å bruke det :) Vi kjøpte aluminiumsfargede stenger (ville ikke bruke 1000 kr ekstra på at to sidestenger var sorte) og den litt skarpe blåfargen, royal tror jeg den het? Den til trekket :) Dere da?
 
Mente mellom Edge duo og super nitro, hvis begge har svingbare forhjul
Jeg hadde bestemt meg for super nitro men endte opp med edge duo med svingbare forhjul :p Så vidt jeg har forstått er edge duo vognen litt større i bagdelen og litt dyrere (da får du både bag og sportsdel i prisen.) Super Nitro er litt mindre og lettere, og da må du kjøpe bagdelen utenom så vidt jeg forstod. Prisen blir ca den samme, så det var helt tilfeldig at vi endte opp med edge duo ;)
 
Emmaljunga lounge black har vi kjøpt :) med duo combi understell.. dette skal vær det beste for ulent terreng med god demping. Siden vi er mye ute i naturen falt valget på denne vognen :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    87,3 KB · Visninger: 42
Nei, det er Babyjogger City Elite. Brukte bagen i 7-8 mnd til storebror, han var en gjennomsnittsbaby på lengde og vekt. Brukte Voksi Move pose i den, så da ble det godt og varmt også midtvinters:) Har ei venninne med tvillinger, de hadde TKF tvillingvogn og de brukte bagene til å sove i til de var 16 mnd, men de var små unger da, litt premature.
Tusen takk for svar Kosemutter :)
 
Emmaljunga lounge black har vi kjøpt :) med duo combi understell.. dette skal vær det beste for ulent terreng med god demping. Siden vi er mye ute i naturen falt valget på denne vognen :D
Den så veldig fin ut. Hva ble prisen?
 
Jeg ville gjerne ha den offwhite eller lyserosa, men der satte samboer foten ned så vi inngikk kompromiss og jeg fikk svart shiny chevron isteden ;) nå står den i stua ferdig satt sammen (fikk den med dagen etter, de hadde fått inn et stort parti samme dag) og med vognpose og dingleleker og babypledd oppi og alt helt klart. Bare synd den ikke skal tas i bruk før i mars, driver og leke-triller på den hver dag i stua og håper jeg snart blir lei ;) den er så fin!

Hvilken vognpose kjøpte dere? Har ikke startet researchen min der enda.
 
Jeg har to forskjellige, en fra Elodie Details i den minste str, og så en fra Oedenwalder i større str, tenker å bruke den første i babykurven på vognen og bytte over til den større når hun kan begynne med sportsdelen :) men hadde jeg gjort det på nytt så hadde jeg valgt bugaboo sine egne vognposer, de er ikke noe billigere enn andre, men fine farger og virker som passformen er godt tilpasset (åpenbart) til sportsdelen av vognene :)
 
Ja! Gleder meg til å bruke det :) Vi kjøpte aluminiumsfargede stenger (ville ikke bruke 1000 kr ekstra på at to sidestenger var sorte) og den litt skarpe blåfargen, royal tror jeg den het? Den til trekket :) Dere da?
Ja, Alu/Black har vi også, men trodde ikke det var noe dyrere med Black/Black? Synes uansett Alu/Black er finere ;) den kongeblå ville egentlig samboer her også ha, men jeg har kjøpt vognpose og endel "stash" til vognen som ikke passer til den fargen så det fikk bli mer nøytralt, valgte svart Shiny Chevron, den er sånn spesial edition og ikke en av standardfargene. Elsker at trekkene kan byttes på så enkelt, skal ha lyserosa til sommeren tenkte jeg ;) er så utrolig fin vogn! Har dere fått den enda eller var det ventetid?
 
Ja, Alu/Black har vi også, men trodde ikke det var noe dyrere med Black/Black? Synes uansett Alu/Black er finere ;) den kongeblå ville egentlig samboer her også ha, men jeg har kjøpt vognpose og endel "stash" til vognen som ikke passer til den fargen så det fikk bli mer nøytralt, valgte svart Shiny Chevron, den er sånn spesial edition og ikke en av standardfargene. Elsker at trekkene kan byttes på så enkelt, skal ha lyserosa til sommeren tenkte jeg ;) er så utrolig fin vogn! Har dere fått den enda eller var det ventetid?

Vi fikk beskjed om at black/black kostet 1000 kr ekstra! Helt enig i at alu/black er finere, men mannen ville helst ha b/b. Men pga den ekstra 1000-lappen fikk jeg viljen min ;-) oh! Special edition farge hørtes gøy ut! Jeg og elsker at det er lett å bytte, lurer på lyseblå til sommeren :) vi får den rett før jul, var ca 8 ukers leveringstid :/
 
Ja, når man først bestiller, så vil man jo gjerne ha den så fort som mulig tenker jeg.
Vi har i tillegg fått tips om at vi burde øve å gå tur med hunden med vogn før det er en baby der.... Men ser for meg at det ser veeeeldig merkelig ut o_O
Vi får gjøre det når det er mørkt og ingen ser, men det er sikkert bare enda mer merkelig :p

Jeg hadde en groenendael da sønnen min på 7år ble født. Hund med masse energi!! Men hunden gikk så mye penere når vi gikk med vogn enn uten Hadde ikke ventet det Øvde ikke på forhånd, har hørt fra flere at hunden går roligere når man går med vogn
 
Back
Topp