Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte to brukte vogner sist. Den ene så flunkende ny ut, kun brukt 3 mnd. Den andre var mer velbrukt, og oppdaget når vi skulle ta sportsdelen i bruk at den hadde en del mangler... Så anbefaler å sjekke alt nøye før du kjøper i alle fall. Bagdelen blir jo gjerne mindre brukt, så de ser jo gjerne mye "nyere" ut enn sportsdelen.
Anbefaler å ta en tur innom en forhandler for å se og kjenne på litt vogner for å finne ut hva du liker.
Vi har 3 vogner fra forrige gang, så blir nok å bruke de
Emmaljunga City Cross med Citybag
Brio reisetrille (brukte også som bhgvogn)
Chicco trille, Ei enda mindre trille, men med full liggestilling
Vi kjøpte vognene nye vi da, så ingen erfaring med brukt vogn. Trillene var vi heldige med og fikk kjøpt på tilbud![]()
Emmaljunga City Cross er den vognen jeg vet om flest som har. Er du fornøyd med den?
Veldig smart å kjøpe barneutstyr på salg![]()
Jeg hadde også veldig lyst på den! Men så hørte jeg at sportsdelen ikke kan vendes mot deg, og at det var en ulempe?Her blir det baby jogger city elite. De er utrolig gode å kjøre og bagdelen er det fin str på. De blir også veldig små når de legges sammen, noe jeg synes er en stor fordel siden bilen min er liten..![]()