Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du kjøper eller ikkje er opp til deg. Men av erfaring så står den litt i veien når den ikkje er i bruk. Så ville venta vis ikkje du har veldig god plass da12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Jeg tror jeg bestilte vogna i uke 20 sist, fikk den levert først i uke 30 da den måtte produseres på bestilling. Men selv da syntes jeg det var lenge å ha den stående på gjesterommet.Om du kjøper eller ikkje er opp til deg. Men av erfaring så står den litt i veien når den ikkje er i bruk. Så ville venta vis ikkje du har veldig god plass daeg har kjøpt i ca uke 20 før. Synst det er tiligt
men de må jo kjøpes
![]()
Ja den tar litt plassJeg tror jeg bestilte vogna i uke 20 sist, fikk den levert først i uke 30 da den måtte produseres på bestilling. Men selv da syntes jeg det var lenge å ha den stående på gjesterommet.![]()
Vi hadde raud sportsvogn til eldste, berre kjekt med litt farge!12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Jeg var å testet britax go next i butikk. Fantastisk vogn! Veldig lett. Tror det blir den på meg. Den slo ihvertfall Stokke og bugaboo langt ned i støvlene.Her har vi hatt tfk til begge barna, men den er så slitt nå at jeg skal ha ny vogn (skriver jeg, fordi mannen ikke er helt enig, hehe). Har sett meg ut britax next go. Har bare igjen å få prøve den i butikk, for å se om den er like kjekk som jeg ser for meg.
Foresten meeget fornøyd med tfk`en, den har vært helt fantastisk! Og har ALDRI vært nær noe ulykke med den. Veldig stødig og stor trehjuling.
Har ingen barn fra før da, men her tror jeg vi går for emmaljunga edge duo.
Jeg var å testet britax go next i butikk. Fantastisk vogn! Veldig lett. Tror det blir den på meg. Den slo ihvertfall Stokke og bugaboo langt ned i støvlene.![]()
Simo er super!!Jeg er også helt ny på dette med vogner. Vet egentlig ikke hva en skal velge. Har heldigvis tilbud om å låne søsteren min som vogn. Det er vell av merket simo om jeg ikke husker helt feil. Litt stor da men veldig fin vogn![]()
Har vært og testet den selv i dag og falt for den jeg også! Syns den er ganske dyr bare :/
Ja den er min favoritt.Har vært og testet den selv i dag og falt for den jeg også! Syns den er ganske dyr bare :/