Vogn

12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.

Rød vogn er tøft til begge kjønn! Jeg sier kjør på dersom du føler det er et godt kjøp :)

12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Om du kjøper eller ikkje er opp til deg. Men av erfaring så står den litt i veien når den ikkje er i bruk. Så ville venta vis ikkje du har veldig god plass da:) eg har kjøpt i ca uke 20 før. Synst det er tiligt :p men de må jo kjøpes :)

Vi har BabyActive Ballerina kombivogn og Babyjogger City Versa med bag og sportsdel etter 3-åringen. :)

Den ene stødig og god til vinterføre og ulent terreng. Den andre til bybruk, på senter og ikke minst på reise.

Gleder meg til å ta fram de fine vognene våre. :D

ImageUploadedByBV Forum1442590318.961033.jpg

Om du kjøper eller ikkje er opp til deg. Men av erfaring så står den litt i veien når den ikkje er i bruk. Så ville venta vis ikkje du har veldig god plass da:) eg har kjøpt i ca uke 20 før. Synst det er tiligt :p men de må jo kjøpes :)
Jeg tror jeg bestilte vogna i uke 20 sist, fikk den levert først i uke 30 da den måtte produseres på bestilling. Men selv da syntes jeg det var lenge å ha den stående på gjesterommet. :P

Her har vi hatt tfk til begge barna, men den er så slitt nå at jeg skal ha ny vogn (skriver jeg, fordi mannen ikke er helt enig, hehe). Har sett meg ut britax next go. Har bare igjen å få prøve den i butikk, for å se om den er like kjekk som jeg ser for meg.

Foresten meeget fornøyd med tfk`en, den har vært helt fantastisk! Og har ALDRI vært nær noe ulykke med den. Veldig stødig og stor trehjuling.

Emaljunga city cross etter storebror og storesøster. Fantastisk lett og god vogn ;)

Vi har emmaljungacity cross med myk bag quadro lift fra før. Vi har også babyjogger city elite. Skal sjekke om det går med bag i babyjogger city elite, hadde vært supert, den er så lett og blir veldig liten når man slår sammen :-)

Da ble det vogn på meg, heldigvis har vi god plass så trenger ikke stå i veien for noe

Vi hadde raud sportsvogn til eldste, berre kjekt med litt farge!

Her har vi hatt tfk til begge barna, men den er så slitt nå at jeg skal ha ny vogn (skriver jeg, fordi mannen ikke er helt enig, hehe). Har sett meg ut britax next go. Har bare igjen å få prøve den i butikk, for å se om den er like kjekk som jeg ser for meg.

Foresten meeget fornøyd med tfk`en, den har vært helt fantastisk! Og har ALDRI vært nær noe ulykke med den. Veldig stødig og stor trehjuling.
Jeg var å testet britax go next i butikk. Fantastisk vogn! Veldig lett. Tror det blir den på meg. Den slo ihvertfall Stokke og bugaboo langt ned i støvlene. :)

Jeg er også helt ny på dette med vogner. Vet egentlig ikke hva en skal velge. Har heldigvis tilbud om å låne søsteren min som vogn. Det er vell av merket simo om jeg ikke husker helt feil. Litt stor da men veldig fin vogn:)

Jeg var å testet britax go next i butikk. Fantastisk vogn! Veldig lett. Tror det blir den på meg. Den slo ihvertfall Stokke og bugaboo langt ned i støvlene. :)

Har vært og testet den selv i dag og falt for den jeg også! Syns den er ganske dyr bare :/

Jeg er også helt ny på dette med vogner. Vet egentlig ikke hva en skal velge. Har heldigvis tilbud om å låne søsteren min som vogn. Det er vell av merket simo om jeg ikke husker helt feil. Litt stor da men veldig fin vogn:)
Simo er super!! :) særlig som bagvogn. Og det beste av alt er at det er den einaste vogna som er vind- og vanntett!

Har vært og testet den selv i dag og falt for den jeg også! Syns den er ganske dyr bare :/

Skal du lete brukt så let etter brio go next. Britax som har kjøpt opp brio,så bare bytte av navn ;) vil anbefale og kjøpe 2014 modell eller nyere da disse har lufthjul, og ut ifra min erfaring så er det hakket bedre på disse vognene :)
Har selv ei brio go next 2014 modell, vært veldig fornøyd med den, veldig god plass under noe jeg syns er et stort pluss, ganske god plass I bagen (var fint å slippe dunposen når litjgutn var 6 mnd for da blei det litt trangt med den oppi etterhvert) og veldig lett klikke av og på både bag og sportsdel.

Har veldig lyst på søskenvogn til lille ert kommer, har sett meg ut bugaboo donkey duo, og såååååå frista til å kjøpe den, men syns den er litt stiv i pris, så blir nok ikke den hvis vi ikke finner en brukt. Uansett usikker på hvor mye søskenvogn evt blir brukt, så får vel bare vente å se. Heldigvis fremdeles god tid :)

Back
Topp