Vogn

ImageUploadedByBV Forum1442929100.986845.jpg

Vi har Emmaljunga Grey Clouds Duo understell. Har vært utrolig fornøyd med den!
Men hadde jeg bodd i byen og tatt mye buss/trikk osv hadde jeg nok valgt en mindre en.

Absolutt en mindre og lettere vogn enn jeg hadde sist! Denne hadde jeg da, syns den var alt for stor og uhamslig. Selv om den var absolutt helt nydelig da! ;)ImageUploadedByBV Forum1442945307.675323.jpg

Hvis du måtte ha valgt en av disse, hva ville du ha valgt og hvorfor?? ;)
Vanskelig, men trur nok jeg ville valgt Brio. Vi bruker babyjoggeren mest nå, men det er den vi har hjemme nå som hun er begynt i bhg. Jeg brukte Brioen desidert mest før hun ble et år. Hadde ikke bagdelen til babyjoggeren sist, men ville nok uansett brukt brioen mest. Dette har nok med at jeg synes det er stødigere med 4hjul. Brioen er en veldig lett og liten vogn, men samtidig så er bagdelen ikke noe smalere enn emaljunga f.eks, bare litt kortere.

Samboer og jeg tok turen innom babyshop i dag etter å ha sett en liten krabat sprelle på ul. J hadde på forhånd hørt mye bra om bugaboo, men synes den var veldig lav, samboer er nærmere 2 meter høy og bagdelen nådde han jo til låret. Derimot likte vi Stokke Trailz veldig godt, virka grei å trille og stort pluss for høyden, tenker det gir mer nærkontakt med babyen.

Eg synest dette er veldig vanskelig! Har god erfaring med simo frå før, men kunne og tenkt meg noko litt meir "knæsj". Men sidan den kommande storesøster alltid sov på magen - også i vogn, vil eg ha ei vogn som ikkje har "ergonomisk sittedel", men kan leggast heilt flatt (sånn i tilfelle). Og så må sportsvognsdelen kunne vere vendt mot meg. Og bagen må vere stor.

Spørs om det er så mange alternativ, vi får vel snike litt rundt i butikkane og sjå. Og bestemme oss før Simo forsvinner...

Noen som har erfaring med emmaljunga viking? Aldri vært særlig fan av emmaljunga vognene, men denne syns jeg ser veldig fin ut:)

Jeg er ikke så høy, så syns kanskje at jeg drukner litt bak Stokke trailz. Bugaboo buffalo hadde vi sist, men solgte. Minien hatet virkelig sittedelen i den, nektet å sove i den. Da vi byttet til TFKen sov han som en drøm:)

12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Søsteren min hadde rød vogn til gutten sin og nå er det den jeg skal overta. Jeg bryr meg ikke om det blir rød til gutt :)

Noen som har erfaring med emmaljunga viking? Aldri vært særlig fan av emmaljunga vognene, men denne syns jeg ser veldig fin ut:)

Jeg er ikke så høy, så syns kanskje at jeg drukner litt bak Stokke trailz. Bugaboo buffalo hadde vi sist, men solgte. Minien hatet virkelig sittedelen i den, nektet å sove i den. Da vi byttet til TFKen sov han som en drøm:)
Du vil nok få samme "problem" med sittedelen på emmaljunga viking som med bugaboo... Og så har eg hørt at den fort kan bli litt knapp i ryggen (som dei fleste frå emmaljunga). Men det er smak og behag! :) kvifor ikkje fortsette med tfk?

Du vil nok få samme "problem" med sittedelen på emmaljunga viking som med bugaboo... Og så har eg hørt at den fort kan bli litt knapp i ryggen (som dei fleste frå emmaljunga). Men det er smak og behag! :) kvifor ikkje fortsette med tfk?

TFKen er sovevogn i barnehagen nå, så må ev kjøpe en ny vogn å ha der. Vil gjerne ha en vogn med 4 hjul, men mulig det er multi-x bag på TFK som er den beste løsningen:)

12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Rød vogn er flott til begge kjønn, kjør på!:-):-)

Ønsker oss emaljunga Edge duo... Jeg vil gjerne ha med fire faste hjul da vi ikke bor midt i byen og har behov for å trille på ulikt underlag... Tenker også på at vinteren kommer og snø og is osv... Og ønsker en vogn med litt god plass... Ser for meg det er litt lunere og varmere enn de små vognene når kulda og vinteren kommer...

Back
Topp