Smariel89
Flørter med forumet
Ja men det var godt å høreSimo er super!!særlig som bagvogn. Og det beste av alt er at det er den einaste vogna som er vind- og vanntett!
må vell begynne å sette meg inn i alt dette man trenger. Huffhuff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men det var godt å høreSimo er super!!særlig som bagvogn. Og det beste av alt er at det er den einaste vogna som er vind- og vanntett!
må vell begynne å sette meg inn i alt dette man trenger. Huffhuff
Jeg har brio happy og babyjogger city elite. Kjempe fornøyd med begge to. ;-)
Vanskelig, men trur nok jeg ville valgt Brio. Vi bruker babyjoggeren mest nå, men det er den vi har hjemme nå som hun er begynt i bhg. Jeg brukte Brioen desidert mest før hun ble et år. Hadde ikke bagdelen til babyjoggeren sist, men ville nok uansett brukt brioen mest. Dette har nok med at jeg synes det er stødigere med 4hjul. Brioen er en veldig lett og liten vogn, men samtidig så er bagdelen ikke noe smalere enn emaljunga f.eks, bare litt kortere.Hvis du måtte ha valgt en av disse, hva ville du ha valgt og hvorfor??![]()
Søsteren min hadde rød vogn til gutten sin og nå er det den jeg skal overta. Jeg bryr meg ikke om det blir rød til gutt12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Du vil nok få samme "problem" med sittedelen på emmaljunga viking som med bugaboo... Og så har eg hørt at den fort kan bli litt knapp i ryggen (som dei fleste frå emmaljunga). Men det er smak og behag!Noen som har erfaring med emmaljunga viking? Aldri vært særlig fan av emmaljunga vognene, men denne syns jeg ser veldig fin ut
Jeg er ikke så høy, så syns kanskje at jeg drukner litt bak Stokke trailz. Bugaboo buffalo hadde vi sist, men solgte. Minien hatet virkelig sittedelen i den, nektet å sove i den. Da vi byttet til TFKen sov han som en drøm![]()
Du vil nok få samme "problem" med sittedelen på emmaljunga viking som med bugaboo... Og så har eg hørt at den fort kan bli litt knapp i ryggen (som dei fleste frå emmaljunga). Men det er smak og behag!kvifor ikkje fortsette med tfk?
Rød vogn er flott til begge kjønn, kjør på!12 uker i morgen, for tidlig å kjøpe vogn? Hva synes dere? Og hva med rød vogn til gutt? Har kommet over en brukt en, som er kjempe fin. Og til en rimelig pris.
Heller mot den vi ogsåSamme her![]()