Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme understell som jeg vil haEmmaljunga Edge duo, med black air understell. Orker ikke finne fram et bilde nåikke helt bestemt oss for farge, da. Ville først ha buggaboo, men jeg syns de virka så små, og dama i butikken (jada, vært en runde allerede) anbefalte Edge til vinterbaby fordi det er god plass til varme klær og dyne
![]()
Hmm, vi skal også få oss hund - kan jeg spørre om dere har stort bur? Og hva slags bil? Har ikke tenkt på den problemstillingen.Vi har forsket i leeenge på vogn vi(mest jeg) og her blir det mest sannsynlig emmaljunga edge duo!eneste minuset er at den er så brei, og med hundebur må vi også ha ny bil men forhørte oss engang, og da anbefalte de edge duo pga den lille vind/solskjermen på kalesjen, som tar godt unna for vind og vær
![]()
Hmm, vi skal også få oss hund - kan jeg spørre om dere har stort bur? Og hva slags bil? Har ikke tenkt på den problemstillingen.
Aha! Vi skal ha liten hund, som trives på liten plass, så ikke sikkert vi trenger såpass stort bur som 50 cm. Men kan ikke understellet på vogna også stå på høykant?Hehe, har forsket lenge på bil også vi dahar en mellomstor hund, så blir mellomstort bur også.. Vil helst ha bur på 50 cm bredt, og vogna er 58 vrei tror jeg.. De fleste stasjonsvogner er 100-103 cm brei
vi skal ha firehjulstrekk og brei bil, det er vanskelig å finne!
MEN, i høst kommer nye ford s-max med fireehjulstrekk, og de eksisterende modellene er 117 cm
blir spennende å se til høsten
![]()