Vogn :)

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hvilken vogn har dere tenkt å ha ? :) jeg er så heldig å få drømme vognen av mamma , Emmaljunga mondial duo white leatherette :) skal ha understell med sving og luft hjul . ImageUploadedByBV Forum1428588536.309664.jpgImageUploadedByBV Forum1428588548.482334.jpg

377798043193c820be9a462e222b374a

Akkurat denne(om bilde kommer frem):-)

Da jeg ble gravid for 2 år siden så fant jeg drømme vogna på finn og var å hentet den så håper vi får brukt den denne gangen :-) det er en beige emmaljunga smart duo. Fikk den til en knallpris med bilstol og isofixbase :-)

Jeg har Emmaljunga Mondial, marineblå, fra kommende storebror, men jeg har også Babyjogger City Elite som jeg kommer til å kjøpe bag til. Den er fantastisk god. Emmaljungaen ble dessverre ikke brukt etter 7 mnd. :) Kjempeflott vogn, absolutt, men babyjoggeren er bare såååå mye mer praktisk :)

Har tittet på en del vogner og brio er kjempe fin den og , men synes den var litt tung :) og vil helst ha 4 hjul med 2 svingbare :)

Denne ❤❤
Bildet er lånt fra google da jeg ikke orket gå opp i andre etg for å ta bilde :-P

Vedlegg

• 1428590425686.jpg
    1428590425686.jpg
    47,4 KB · Visninger: 83
Emmaljunga Edge duo, med black air understell. Orker ikke finne fram et bilde nå :-p ikke helt bestemt oss for farge, da. Ville først ha buggaboo, men jeg syns de virka så små, og dama i butikken (jada, vært en runde allerede) anbefalte Edge til vinterbaby fordi det er god plass til varme klær og dyne ☺️

Emmaljunga Edge duo, med black air understell. Orker ikke finne fram et bilde nå :-p ikke helt bestemt oss for farge, da. Ville først ha buggaboo, men jeg syns de virka så små, og dama i butikken (jada, vært en runde allerede) anbefalte Edge til vinterbaby fordi det er god plass til varme klær og dyne ☺️
Samme understell som jeg vil ha :D tittet også på Edge duo , tenkte på den i brunt , men fant ut at jeg likte white leatherette bedre , heldigvis så er de like store :)

Vi har forsket i leeenge på vogn vi(mest jeg) og her blir det mest sannsynlig emmaljunga edge duo!:) eneste minuset er at den er så brei, og med hundebur må vi også ha ny bil men forhørte oss engang, og da anbefalte de edge duo pga den lille vind/solskjermen på kalesjen, som tar godt unna for vind og vær:)

Vi har forsket i leeenge på vogn vi(mest jeg) og her blir det mest sannsynlig emmaljunga edge duo!:) eneste minuset er at den er så brei, og med hundebur må vi også ha ny bil men forhørte oss engang, og da anbefalte de edge duo pga den lille vind/solskjermen på kalesjen, som tar godt unna for vind og vær:)
Hmm, vi skal også få oss hund - kan jeg spørre om dere har stort bur? Og hva slags bil? Har ikke tenkt på den problemstillingen.

Jeg har mest lyst på Brio Go Next:-)
Men tenker å starte seriøs titting etter sommeren:-)

Forelsket meg litt i emmaljunga edge duo. Med sports understell :) hører mange skryter av simo. Men skal noe til for å endre mening tror jeg :p

Hmm, vi skal også få oss hund - kan jeg spørre om dere har stort bur? Og hva slags bil? Har ikke tenkt på den problemstillingen.

Hehe, har forsket lenge på bil også vi da:) har en mellomstor hund, så blir mellomstort bur også.. Vil helst ha bur på 50 cm bredt, og vogna er 58 vrei tror jeg.. De fleste stasjonsvogner er 100-103 cm brei:( vi skal ha firehjulstrekk og brei bil, det er vanskelig å finne!:) MEN, i høst kommer nye ford s-max med fireehjulstrekk, og de eksisterende modellene er 117 cm:):) blir spennende å se til høsten:)

Har denne etter storebror , bare i lys grå:) og med classic Chrome understell :)

Vedlegg

• 1428599341354.jpg
    1428599341354.jpg
    33,5 KB · Visninger: 60
Hehe, har forsket lenge på bil også vi da:) har en mellomstor hund, så blir mellomstort bur også.. Vil helst ha bur på 50 cm bredt, og vogna er 58 vrei tror jeg.. De fleste stasjonsvogner er 100-103 cm brei:( vi skal ha firehjulstrekk og brei bil, det er vanskelig å finne!:) MEN, i høst kommer nye ford s-max med fireehjulstrekk, og de eksisterende modellene er 117 cm:):) blir spennende å se til høsten:)
Aha! Vi skal ha liten hund, som trives på liten plass, så ikke sikkert vi trenger såpass stort bur som 50 cm. Men kan ikke understellet på vogna også stå på høykant?

Har Brio vogn til vesla på 8 mnd, men lurer på om det må investeres i søskenvogn da det bare blir 16 mnd mellom.. Vet ikke hvilken type det blir da.. Noen med godt forslag..?;)

Back
Topp