Vogn..

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
vi har en gutt som blir 3 i januar og så kommer jo nr to i juni. Og babyen arver emmaljungaen. Vi har hatt en ekstra klapptrille men den gikk i stykker på sydentur. Så spørsmålet mitt er da om vi burde kjøpe ny vogn/trille til en gutt som blir 3,5 til sommern, eller bare satse på søskenbrett? Vi går endel turer og han blir jo fort sliten i bena.
 
Min tanke er at du burde begynne å fase ut vogna til størstemann. Jo mere han bruker beina, jo mer kan han gå uten å bli sliten. Ville heller satset på et søskenbrett. Vår jente elsket vogn, men vi sluttet egentlig å bruke det når hun var 2,5 år. Og det gikk veldig fint.
 
Min tanke er at du burde begynne å fase ut vogna til størstemann. Jo mere han bruker beina, jo mer kan han gå uten å bli sliten. Ville heller satset på et søskenbrett. Vår jente elsket vogn, men vi sluttet egentlig å bruke det når hun var 2,5 år. Og det gikk veldig fint.
Okei. Litt det vi tenker at han er såpass stor at søskenbrett får holde. Takk :)
 
Vi har akkurat endt på samme konklusjon. Har en Bugaboo Cameleon til nr 1 som vil være 2,5 år når babyen kommer. Har sterkt vurdert Bugaboo Donkey siden vi er så fornøyde med singelvogna, men etter å ha tenkt over behovet, har vi bestemt oss for å gå for singelvogn med søskenbrett. Var veldig fornøyd med Cameleonen som dypvogn og frem til 1 år siden kan ha sportsdelen vendt mot oss, og ønsker å bruke den til nr 2 også.

I stedet for en rådyr dobbeltvogn har jeg benyttet helgens 25 % på vogner på barnas hus og kjøpt en Baby Jogger City Elite (har hatt lyst på den en stund), for å nå sette Bugabooen i bhg som sovevogn i et halvt år. Planen er å ha en praktisk trehjuling som er lett å slå sammen, samtidig som vi sparer litt slitasje på den andre vogna. Håper bare det viser seg å være riktig valg!
 
Back
Topp