Vogn?

Noen som har erfaring fra tidl med en emmaljunga edge duo? Tar den stor plass i bagasjerommet? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var ig kiket på emmaljunga igår på butikken, fikk da vite at de har sluttet å produsere dem, frem til det kommer nye i august/september, og min favoritt farge brown flowers gikk ut av produksjon og kom med kirsebær istedet... SÅ skuffa :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Emmaljunga nitro city :) har den fra før og er kjempefornøyd :)

Vet gubben sin vogn står på hytten til svigers og min står inne på gården som min far er fra, tenkte jeg skulle se om en av de kunne brukes.
Hadde min gamle vogn når jeg hadde de to eldste og syns det var stilig, selv om fargen brun ikke er verdens flotteste :-)
Gubben sin gamle er så gammel at alle barna har brukt den (innkjøpt i 1956, den er nesten isblå i fargen) min kjøpte min mor i USA i 1974 så de har begge en flott historie :-)
Har ikke fortalt noe til fam enda men når vi that gjordt det så vil jeg se om det er greit at vi bruker hans gamle denne gangen :-)

Jeg hadde bugaboo camelon sist, og har veldig lyst på den nå og...

Jeg har både emmaljunga fra 2013 og tfk joggster twist fra 2014 så vi kjøper nok ikke en ny vogn siden jeg kjøptecdisse 2 til første som kom i 2013 :)

Tror jeg heller mot Emmaljunga Duo Edge. Men får se.
Vi tenker å kjøpe brukt, så vi begynner titte tidlig.

Jeg har TFK joggster nå, og er superfornøyd med den men vet ikke hvilken vogn lille mageboeren skal få. Vurderer søskenvogn/tvillingvogn. Men aner ikke hvilken type

Tobarnsmamma i januar 2015<3

TFK er jeg veldig fornøyd med på jobben. Vet ikke hvor mye jeg vil legge inn i en vogn enda.
Mamma sa vi burde se på loppemarked eller i allefall stikke over grensa til Sverige.

Emmaljunga nitro city :) har den fra før og er kjempefornøyd :)
Kan jeg spørre om hvordan den er på skogs-/landevei og på vinterføre? Vi bor sentralt og tar mye kollektivtransport, så ser for meg nitro city eller noe lignende kan være et bra valg, men lurer litt på de små forhjulene...? Og vil jo gå turer i marka og slikt av og til også.

Har emmaljunga city cross fra før, så var å kjøpte bag idag faktisk :) Brukt vel og merke, men bagene til city cross brukes jo bare i ca 6mnd, så de ser jo like fine ut :) Ble Silver check mønster, samme som jeg hadde sist. Så vogna er komplett og klar, for hele 800kr :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

ImageUploadedByBV Forum1403290058.394366.jpg
Slik ser vogna mi ut :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Kan jeg spørre om hvordan den er på skogs-/landevei og på vinterføre? Vi bor sentralt og tar mye kollektivtransport, så ser for meg nitro city eller noe lignende kan være et bra valg, men lurer litt på de små forhjulene...? Og vil jo gå turer i marka og slikt av og til også.

Med mye slaps eller veldig humpete skogsvei (eller vei med stor grus) er den tung, men ellers suveren. Du får nå store ikke-svingbare hjul du kan montere på om vinteren i stedet for de små svingbare hjulene. Jeg hadde tenkt å kjøpe disse :)

Ellers er jeg superfornøyd med at den tar så liten plass sammenslått, så den er veldig grei å få inn i bilen.

Har emmaljunga duo edge etter storebror fra 2011, og kommer ikke til å bytte ut den! Stor bag, og super å trille både sommer og vinter slik som føret kan være her vinterstid. Lurt å tenke på om det skal være luftfylte hjul eller punkteringsfrie;)

Veldig fin, Aemde og Lille Prins!
Hvilken er det?

Back
Topp